![]() |
|
|
||||
|
||||
GP F1 Brazilie 2010
net ontdekt dat eurosport frankrijk blijkbaa rook de F1 uitzend. de vrije trainingen zelf live.
|
||||
|
||||
Alonso heeft het einde van de eerste training al niet gehaald. De motor ging sowieso vervangen worden na de eerste training, maar hij is even later op de piste moeten stoppen.
En Petrov is voor de verandering nog eens van de baan gevlogen. Het zou me niets verbazen als hij wordt vervangen voor volgend seizoen. |
|
||||
|
||||
En dan maar klagen dat we teveel televisie kijken ;-)
|
|
||||
|
||||
Ik toch niet. Ik heb geen televisie
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Hulkenberg op pole! Ongelooflijk ;p
|
|
||||
|
||||
Button bijna ontvoerd ...
|
|
||||
|
||||
Allez, ik hoop dat Webber (en Red Bull, dus indien nodig met medewerking van Vettel) de klus alsnog klaren volgende week, maar ik vrees dat Alonso en Ferrari met de hoofdprijs gaan lopen.
|
||||
|
||||
Vettel heeft naast de moordende concurrentie nog een ander probleem: hij moet het volgende week helemaal afwerken met de motor die hij dit weekend ook al gebruikt heeft, hij zit namelijk aan zijn laatste exemplaar... Enfin, dat maken die mannen van BBC mij toch wijs, want ik heb de tel niet bijgehouden.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|