![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
F1 Nieuwtjes en weetjes
Artikel van het nieuwsblad: Testrijder Badoer na dertien jaar weg bij Ferrari
|
#2
|
||||
|
||||
Eigenlijk te verwachten na het debacle in Duitsland dit jaar: Afschaffing teamorders
|
#3
|
|||
|
|||
Men spreekt nu weer over een GP in Vietnam, een project van de zakenman Hans Geist, die ook achter het plan voor een GP in Korea zat. (bron: Autohebdo)
|
#4
|
||||
|
||||
Krijgen we weer echte cowboys in de F1?
Quote:
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#5
|
|||
|
|||
Heb de indruk dat Montezemolo zijn hoofd op hol geslagen is, komt met nog meer straffe uitspraken:
" Ferrari dreigt opnieuw met vertrek uit Formule 1" http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws...uit-formule-1/ |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
#7
|
|||
|
|||
Nou als ze het niet eens zijn stappen ze maar op. Continue die dreigementen die uiteindelijk loos blijken te zijn maakt Ferrari niet echt geloofwaardig.
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Opzich wel goed dat ze voor zich zelf opkomen, maar met dreigen alleen zijn ze niet veel. En met de komst van nieuwe teams aan de top zou de afwezigheid van ferrari misschien niet eens zo opvallend zijn. Dus kunnen ze misschien toch maar zulke dreigementen achterwegen laten. |
#9
|
|||
|
|||
De Formule 1 moet spannender, daarom voorstel om vanaf 2013; kleinere vleugels, terug een bodemplaat met downforce,grote banden.
http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=29504 |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
|
#11
|
|||
|
|||
Omdat hoop doet leven. Horen al jaren dat F1 spannender moet worden, maar voorlopig blijven dezelfde teams aan de top ondanks alle aanpassingen.
|
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ze nu eens een paar jaar (5 bijvoorbeeld) dezelfde basis behouden i.p.v. dit soort van paniekvoetbal.
__________________
![]() |
#13
|
|||
|
|||
Red Bull, heeft een contract voor 2 jaren getekend met Renault voor motor. Daarna is alles open zegt Dietrich Mateschitz, zelfs het ontwikkelen van een eigen motor behoort tot demogelijkheden. (bron: Autohebdo)
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Anno 2011 denk ik dat het echter omgekeerd is; "Ferrari heeft de Formule 1 nodig". De Ferrari-dreigementen om de F1 te verlaten beginnen intussen al tot de folklore te behoren. Het hoort er gewoon bij, maar niemand die het nog echt au sérieux neemt. |
#15
|
||||
|
||||
http://en.espnf1.com/ferrari/motorsp...ory/37447.html
Zo zie je maar, bij Ferrari win je als een team maar bij verlies wordt er steeds met de vinger gewezen. Dyer heeft een mooi cv opgebouwd bij de Italianen maar als een titel verloren gaat betekent dit volstrekt niets meer voor hun. Mooi hoor, je zo profileren - prachtige normencultuur. De concurrentie lacht zich een bult waarschijnlijk en de overwinning van Red Bull smaakt nu nog veel zoeter. Zo openlijk aantonen het verlies van de titel niet te kunnen verwerken...
__________________
www.ddv-graphics.com |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|