![]() |
|
|
|||
|
|||
McLaren gaat de kleur van zijn wagen wijzigen. Nu Mercedes in de Formule 1 zit is de verwijzing naar de zilverpijl voor McLaren zinloos, integendeel McLaren beweert zelfs dat Mercedes een deel van hun identiteit ingepikt heeft. Er zijn heel wat speculaties over het nieuwe kleurenschema, Oranje (zoals eerste Mc Larens), zwart of zelfs rood-wit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben trouwens wel eens benieuwd naar de wagens van 2011. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind teams die trouw blijven aan een livery toch een streepje voor hebben. het is toch je belangrijkste identiteitskaartje, en om dat dan om de haverklap te gaan veranderen...
|
|||
|
|||
Sorry, maar naar blijkt wenst sponsor Vodafone bij de oude kleuren (Chroom en rood)te blijven.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De livery en kleuren zijn inderdaad een identiteits kaart van een team, maar er valt nog altijd mee te spelen he.. ![]() |
|
|||
|
|||
Narain Karthikeyan meldt op zijn twitter-pagina dat hij een contract heeft met HRT om volgend jaar te racen in F1.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wauw rood wit of oranje zou wel heel leuk zijn. Want met dat zilver chrome gedoe vond ik het al jaren geen mooi zicht meer. Ach, waar is de tijd gebleven dat tabaksreclame nog mocht. Lesley |
|
||||
|
||||
ongetwijfeld al opgemerkt op andere sites, maar de livery blijft gewoon - pak van mijn hart, super design gewoon
|
||||
|
||||
Eigenlijk vind ik het jammer dat ze niet terugkeren naar het oranje van vroeger... want geef toe, het zilver verwijst eigenlijk alleen maar naar Mercedes en aangezien die nu met een eigen team op de grid staan...
Al vond ik de laatste livery's in het chroom zeer mooi!
|
|||
|
|||
Rome werpt de handdoek in de ring, geen Grand Prix daar. Eclestone wil geen twee GP's per land meer, wel meer races in economische groeilanden. Nochtans was hij de aanzetter voor twee GP's in Duitsland in volle Schumi rage.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/89031 |
|
||||
|
||||
en de GP in Valencia.
Als het geld opbrengt, zal Bernie het steunen. Als die opbrengst wegvalt, laat hij het ook helemaal vallen.
|
|||
|
|||
Paul di Resta zou overmorgen als nieuwe rijder bij Force India aangekondigd worden.
bron: RaceXpress |
|
|||
|
|||
Zuid-Afrika heeft plannen voor een GP op een nieuw stratencircuit dat zou komen in Kaapstad.
http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=30228 |
|
|||
|
|||
De nieuwe F1 wagen van Ferrari zal F150 noemen.
Bron: alle F1 sites |
|
||||
|
||||
F1: 2011 Ferrari F150 launch
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|