![]() |
|
|
||||
|
||||
Daarna werd het dashboard, dat al een tijdje klaar was, aan de rolkooi bevestigd.
Vanuit een andere hoek; Daarna werden de deurpanelen op hun plaats gelijmd. Het interieurgedeelte is nu ook klaar, oef. Nu moet de gehele achterophanging in elkaar geknutseld worden, maar dat is voor binnenkort. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
De achterbrug werd eerst onderhanden genomen, de rubbers van de assen werden mat geverfd en de cardanas werd wat geweatherd. Ook het deksel achteraan werd geverfd en wat vervuild. Enkele onderdelen klaar voor montage; Na montage ziet dat er zo uit;
|
||||
|
||||
Nog enkele onderdelen werden toegevoegd;
Enkele onderdelen moeten nu nog geschilderd en geweatherd worden waaronder de veerpoten. Daarna kunnen deze en de remschijven op hun plaats gelijmd worden waardoor de achterbrug dan klaar is. Maar dat is voor volgende keer. ![]()
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Dzeejes, dat gaat hier nogal vooruit, na een 6-tal jaar heb ik eindelijk de juiste versnelling gevonden. Ik moet oppassen of hij is af zonder dat ik het weet.
![]() Aan de achterbrug zijn nog enkele onderdelen van hun kleurtje voorzien en nog wat gedrybrushed; Ook de stabilisatorstang kreeg een plaatsje; Ook de achterste veerpoten zijn ingekleurd:
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 17-01-2011 at 00:47. |
|
||||
|
||||
De veerpoten en de remschijven, die ondertussen ook gereed waren, werden op de achterbrug bevestigd met behulp van wat lijm. Dan werd de gehele achterbrug met ophanging op zijn plaats bevestigd.
De achterwielen mochten op hun beurt dan ook gemonteerd worden. Daarna werd het chassis op zijn wielen geplaatst. Waar iedereen altijd een beetje bang voor heeft, gebeurt gelukkig niet; hij wiebelt niet en staat met de 4 wielen mooi op de grond. Oef. Daarna werd het tijd om chassis en carrosserie met elkaar defintief te verenigen. Wel nadat ik eerst de ramen aan de binnenkant had gepoetst.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 17-01-2011 at 00:48. |
|
||||
|
||||
Lap, daar hebt ge het al, hij is bijna af.
![]() Wat moet er nog gebeuren? Hieronder zien jullie de onderdelen die er nog op moeten komen; Links de voorspoiler, in het midden de spiegels en rechts de diffuser. Volgens plan moest de diffuser er op komen vooraleer het chassis en de carrosserie inelkaar gezet werd. Maar dan zag ik niet of het chassis wel op de juiste manier in de lipjes van de carrosserie kwam te zitten. Ondertussen hangen zowel de voorspoiler als de diffuser op hun plaats. Vooral de voorspoiler wou niet echt meewerken. Hier staat alles nu te drogen. Volgende werkzaamheden staan nog op het programma: -Drybrushen van voorspoiler en diffuser -poetsen van het model -aanbrengen van de spiegeltjes -eindfoto's maken -misschien nog een steuntje scratchen zoals te zien op de foto (rood omlijnd)
|
||||
|
||||
Ziet er al zeer goed uit
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Maar ondanks enkele tegenslagen (en een lange bouwtijd) toch een zeer realistisch ogend model geworden ![]() |
|
||||
|
||||
Op naar de laatste meters !! Super dat ie afgebouwd zal geraken !!
|
||||
|
||||
Het einde komt zo stilaan in zicht. Dat noem ik volharden.
Ik ben benieuwd wie nu het langslopende project gaat hebben?
|
|||
|
|||
Knap modelleke zo,
het enige wat mij wat stoort is dat bij de achterwielen, de groeven van de remschijven verkeerd om staan. ze moeten van de klauw naar buiten toe bewegen, nu heb je dat ze naar binnen toe bewegen. In het echt zou dat betekenen dat de groeven volgestouwd worden met remstof. |
|
||||
|
||||
Ziet er zeer mooi uit Johny.
![]() En nu doorbijten hé. Dat we nog eens een afgewerkt modelleke van u mogen zien. Maar dat komt hier dik in orde.
|
||||
|
||||
Alweer een mooie update Johny.
![]() En nu tot aan de finish. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de R34 GT-R V-spec II Z-tune staan ze ook zo; Trouwens, er zijn racewagens genoeg waar de remschijven op dezelfde manier gemonteerd zijn. En dan spreken we van de jaren '98-'99
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 19-01-2011 at 12:40. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|