![]() |
|
|
|||
|
|||
bedankt
![]() Als ik de eindfoto's maak, zal ik er ook een normale schaal naastzetten, echt veel groter is het niet, toch wel weer groter dan je denkt. |
|
||||
|
||||
Wel, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat je resultaat veel beter is dan ik eigenlijk verwachtte.
![]() Het heeft wel iets, maar tergelijkertijd is er iets dat me stoort. Die rode rand op de velg is mooi, maar omdat de wielen open liggen, ware het misschien beter geweest om die rand ook aan de binnenkant van de velg aan te brengen, zowel voor als achter. Ook is er bij het flokken, wat verf achter je tape gekomen, misschien dat je dit nog wat kan bijwerken, want in deze grootte en met een open cockpit valt het wel op.
|
|||
|
|||
Nou zeg :P gij kent me toch een beetje hahaha.
Qua vlokken geef ik je gelijk, ik gebruik normaliter verf. Maar omdat ik acrylgebruik en het een redelijk groot oppervlakte was, heb ik gekozen voor houtlijm, alleen blijkt die andere eigenschappen te hebben bij de maskingtape. In plaats van dat het verf scheurt met de tape mee, is dit elastisch en bleek moeilijk af te snijden, een leermoment zeg maar ![]() De rand van de velg was voorzien van een rood randje om de velgrand heen, maar omdat de banden erg strak om de velg heen gaan, is dat randje helaas verdwenen. Gelukkig valt het niet op als je het model in het eggie ziet. |
|
||||
|
||||
Origineel en tof karretje geworden.
Knap gemaakt en zoals we van u gewoon zijn, een originele kleursetting. ![]()
|
|