![]() |
|
|
|||
|
|||
Heerlijk,
Mensen die tussen de regels kunnen lezen... Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb van Dominique bericht gekregen dat alles in orde is voor Jabbeke, zowel de inschrijving als de maaltijden zijn bevestigd.
|
||||
|
||||
By the way, ik breng voor één van onze leden een partijtje ModelMasters mee. Heeft iemand nog wat nodig? Zie stocklijst
|
||||
|
||||
Yep, ik mail je de kleurtjes effe door.
|
||||
|
||||
Nog een week mannen, en het is zover.
Indien er nog vragen, afzeggingen of iets van die aard, laat het ons weten. ![]() Wat mij en jr. betreft, tot volgende week zaterdag omstreeks 08.00 aan de sporthal in Jabbeke.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 04-03-2011 at 23:20. |
|
||||
|
||||
Ik ben er rond de middag.
Lesley |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik zit met een vraagje...
Ik moet zaterdag dan toch gaan werken maar ik kan wel aanwezig zijn rond 8 uur om wat te helpen. Graag zou ik dan wat modellen meebrengen om daar te zetten. Zou het dan eventueel mogelijk zijn dat er dan iemand een oogje in het zeil houd en 1 of 2 modellen in te schrijven voor de wedstrijd? De zondag zal ik wel gans de dag aanwezig zijn...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zeker weten.
![]() Sennake, laat ons op tijd weten welk weer het aan de kust is, het is maar of we een zwembroek moeten meebrengen of niet. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 06-03-2011 at 01:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wat ik trouwens nog wilde vragen: zijn er soms mensen van de club die in Jabbeke graag een demo van 't een of 't ander zouden willen zien? Dan kan degene die zo'n demo zou kunnen doen zijn materiaal meebrengen namelijk.
Dus eventuele voorstellen zijn altijd welkom. Vorig jaar heeft Gert ons leren smossen met 'mud in a put' en die demo werd erg positief onthaald... |
|
||||
|
||||
Ik wil wel een demo geven over 'hoe verbrod ik mijn model?'
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()