![]() |
|
|
||||
|
||||
Lancia Delta HF Integrale - Auriol - Tour de Corse 1992 - Hasegawa - 1/24
boxart:
![]() referentie: ![]() ![]() body werd geschuurd en gespoten in TS-26: Interieur in de basiskleur:
|
||||
|
||||
bodem:
veerpoten + remmen: Chassis + uitlaat: gemonteerd aan bodem:
|
||||
|
||||
update:
Ik was nog vergeten te zeggen dat ik de schokbrekers 2mm ingekort heb. Want bij een dryfit stond het model vrij hoog. Ik denkt dat ze van een gravel versie een asfaltversie gemaakt hebben bij Hasegawa door gewoon andere velgen en slicks bij te voegen. want de gravel velgen zitten ook in de kit. Bij ng een dryfit bleek de voorkant nog te hoog. de martini decals werden hier al geplaatst. voorkant is ondertussen ook ingekort maar geen foto van. zetels afgewerkt: interieur:
|
||||
|
||||
Met nog enkel decals te plaatsen ziet de body er zo uit:
Door de vele grillen in de motorkap was dit een stresserend werkje. links tevreden. Maar rechts niet ![]()
|
|||
|
|||
je kunt het nog een beetje bijwerken met respectievelijk x3 voor het donkerblauw & x14 voor het lichtblauw. Achteraf zal je er niks meer van merken.
Been there,done that! ![]()
|
||||
|
||||
Mooi tot dusver!
![]() Had deze Lancia destijds een koperen uitlaat? ![]()
|
||||
|
||||
Na mijn misvatting van burnt iron heb ik dat inmiddels aangepast waar het nog kon.
ondertussen werd de body in de vernis gespoten. na 3 wet coats vond ik het genoeg: De decals over de roosters werden bijgewerkt zodat het er wat porperder uitzag: De gril werd ook onderhanden genomen met als moeilijkste gedeelte het rode lijntje :evil:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! het rode lijntje is goed gelukt.
|
|
||||
|
||||
interieur af:
Gordels werden eens correct geplaatst omdat ik gebruik maakte van de meegeleverd gordelmateriaal in de kit.
|
||||
|
||||
Deze is inmiddels klaar.
Van de verdere werken heb ik helaas geen foto's. maar kort samengevat was het het afwerken van het model. Raamrubbers, lichten, spiegels, ramen,... EINDFOTO'S : http://www.depaddock.eu/forum/showth...253#post273253
|
|