![]() |
|
|
||||
|
||||
ik kom af.
Groetejs, Joka-1 |
|
||||
|
||||
Wij (Wannes & ikzelf) hadden graag gekomen maar vertrekken vrijdagmiddag al voor een weekend in de Westhoek ; voilgende keer dus wellicht ...
't Amusement mannen ! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Oja, ik kom ook morgenavond. ![]()
|
|||
|
|||
tot vrijdag (of zondag)
|
||||
|
||||
Ik kom ook.
|
||||
|
||||
Aanwezig
|
|
||||
|
||||
Ben nu pas terug van Nederland ...
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Een klein verslagje van hetgeen de laatste meeting werd besproken, zoals afgesproken.
Er werd vooral geklaagd dat niet alle tijdens de meetings besproken punten ook echt tot uitvoering worden gebracht. Zo werd een aantal meetings geleden het jubileum rond de 911 wel aangehaald, maar later is dat verwaterd en werd niets concreet met dat gegeven gedaan, tot nu. We gaan hier in de toekomst extra aandacht aan geven. Misschien is het geen slecht idee om een lijst aan te leggen met evenementen en jubilea die eraan staan te komen in de eerste - laat ons zeggen - 2 jaar, zodat bouwers de kans hebben rond dit thema te werken als hun dat aanspreekt. Het verkopen van bouwdozen op beurzen wordt ook verder besproken, en hier worden - samen met de rest van de groep - duidelijke afspraken gemaakt. Er zal worden bepaald op welke beurzen we zullen verkopen en op welke niet, wie de kosten van de verkoopruimte betaalt, etc etc. Wat wel al duidelijk is, is dat de expositieruimte NIET wordt opgeofferd ten gunste van gebruikte verkoopruimte. De verkoop gebeurt dus onder of achter de expositietafels. Enkele leden hebben interesse om andere modelbouwmeetings aan te doen, dan de vaste lijst die we nu jaarlijks bezoeken. Dat wordt verder geëvalueerd. Voorstellen welkom. De return van het lidgeld naar de betalende leden wordt ook verder bekeken. We vragen om concrete voorstellen te formuleren. Infokaartjes bij de modellen kunnen hun nut hebben op de expositietafels. Het kan echter ook storend werken als de formaten van die kaartjes te groot worden, en een aantal leden hebben gezegd dat de aanwezigheid van die pancartjes de tafel nog meer gaan vullen en drukker zullen laten ogen. Het gevaar bestaat er in dat de tafel onoverzichtelijk dreigt te worden en de aandacht van de modellen wordt weggetrokken. Volgende meeting hakken we de knoop hierover best door. De volgende meetings zullen worden gebruikt om een aantal van deze afspraken en structuren vast te leggen. Indien nieuwe vragen en / of opmerkingen : zet ze alvast op mail naar één van de stuurleden en wij doen het nodige om die dingen op de agenda te plaatsen. Tot de volgende!
|
||||
|
||||
Bedankt voor het snelle verslag, Dominique.
Quote:
Volgende vergadering zullen we dit verder evolueren. Hier dan nog een korte bijdrage van mij: Zoals bekend ging deze keer de meeting door in de brasserie. Ter compensatie kregen we enkele hapjes aangeboden door de zaak, waarvoor dank. Quote:
Ook enkele verassende modellen werden meegebracht, helaas was het licht geen bondgenoot om mooie foto's te maken. Geen foto's van de aanwezigen dit maal, welke van enkele modellen. Er moet me iets van het hart bij onderstaand model, het startnummer bij zo'n livery echt klopt niet, het had gerust eentje hoger gekund. ![]() Sorry voor de mindere kwaliteit van de foto's, volgende keer beter. Bij leven en welzijn, tot de volgende meeting (19 april '13) Reacties, voorstellen of wat dan nog, shoot !!!
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 23-03-2013 at 22:27. |
|
||||
|
||||
Van wie is die Biesheuvel subaru? Ziet er echt prachtig uit!
|
|
||||
|
||||
Van mij.
![]() Met zelfgemaakte decals. Komt volgende week een beknopt verslagje aan van deze Sub. Een beetje doorgewerkt voor de beurs van Leuven hieraan en geen tijd gehad voor een WIP. Maar hij komt nog, heb één en ander op foto klaarstaan.
|
||||
|
||||
Super knap Guido (ik had zo al een vermoeden
![]() Het blijft toch een enorm voordeel als je zelf decals kan maken...kon ik dat maar. Last edited by scoobyfreak; 23-03-2013 at 23:45. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|