![]() |
|
|
||||
|
||||
Ford Fiesta RRC- Lorenzo Bertelli- Belkits 1/24
Liefde op het eerste gezicht, dat was het toen ik deze auto voor de eerste keer zag.
Jammer genoeg bracht geen enkel bekend bedrijf deze decals uit, dus worden ze gemaakt door een kennis van me. Terwijl de decals nog in de maak zijn, ben ik alvast vol goede moed begonnen aan dit beest. Het betreft eigenlijk een RRC Fiesta, waarvan geen kit bestaat. Maar gewoon even een spoiler van de S2000 op de WRC en het lijkt er al heel goed op. Momenteel is enkel de body al geverfd, morgen komt het nodige afplakwerk om de zwarte accenten te verven. Vandaag nog even bij Domino geweest om zwarte gordels te halen, dus alle benodigdheden zijn er. Hier alvast een kleine preview.. Veel foto's zijn er nog niet maar deze zullen niet lang uitblijven. De echte wagen: ![]() De body. Gespoten in Olive drab Het ziet er op het eerste zicht veel lichter uit dan op de echte wagen maar dit komt vooral door de lichtinval. Het lukte me niet om hem anders op foto te krijgen. ![]() Last edited by Rocknrolla; 15-09-2013 at 21:18. |
|
||||
|
||||
Aparte livery, dat wel. Go for it
![]()
|
||||
|
||||
Hele mooie. Ik volg
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Dus het is helemaal juist. (op de foutjes in de WRC body van de kit na dan toch)
|
||||
|
||||
Je hebt ook de voorgrill van de S2000 nodig om een juiste RRC te maken.
|
|
||||
|
||||
Klopt volledig Kristof. Even over het hoofd gezien.
|
||||
|
||||
De body werd even opnieuw onder handen genomen.
Na het drogen van het groen bleek dat het toch wel wat bleekjes uitkwam. Daarom heb ik nu eerst het zwart gespoten om dan later het groen er op te zetten. Na wat afplakken is dit het voorlopige resultaat. Aan de raamrubbers moet nog wat bijgewerkt worden maar over het algemeen ben ik zeer tevreden over het resultaat. Let vooral niet op de glanskleur. Dit is dezelfde methode die ik gebruikt heb bij de Rossi livery. Eerst alles in glans zetten, daarna decals er op, weer glanslak om ze te sealen en op het eind wat dunne laagjes matte vernis er overheen tot het gewenste resultaat is bereikt. Op deze manier kon ik dus ook alvast de raamrubbers gaan meespuiten. ![]() ![]() ![]() ![]() Nu maar even verder gaan met het interieur. ![]() |
|
||||
|
||||
Vandaag lag de ophanging op de werkbank.
Deze werd fel verlaagd om dat brute effect te verkrijgen. Na wat meten en passen ben ik heel tevreden. Lekker laag bij de grond ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Yeah right
![]()
|
||||
|
||||
Hmm.. bouwverslagen zijn toch niet echt voor mij weggelegd blijkbaar..
Steeds vergeten foto's te nemen of vergeten te posten hier. ![]() Maar goed, wat het interieur betreft, hebben jullie natuurlijk al een gedetailleerd verslag kunnen zien van Loixrallyfan. Stel je bij de mijne dus precies hetzelfde voor maar dan zonder de details ![]() Deze werd volledig oob gebouwd met als enige verschil, dat ik zwarte gordels gebruikt heb ipv de meegeleverde blauwe. De body werd flink onder handen genomen. Eerst werden de decals geplaatst, kreeg hij een laagje vernis en daarna nog enkele laagjes matte vernis. De grill heb ik gelaten voor wat het was, het moest er ook eentje van een S2000 zijn maar ik wil die S2000 wel eens gaan bouwen dus heb ik wel zoveel mogelijk stukken nodig natuurlijk. ![]() Wat de spoiler betreft heb ik via Domino een nieuwe kunnen aanschaffen. Maar jullie konden het vast al raden, deze is dus afgewerkt. Aangezien dit een uniek model is, ben ik er dan ook heel trots op ![]() Hier alvast een fotoke, de rest komt in de gallerij. ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|