![]() |
|
|
||||
|
||||
Stel u voor dat iemand een kit van die auto uitbrengt net nadat deze Capri is afgewerkt
![]()
|
||||
|
||||
Ambras met madam en naar uw hobbykamer verbannen of zo?
![]() Mooie update weer. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik kan dan misschien een procentje vragen aan de uitgever ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Waar is de Ik-vind-dit-leuk knop? Ik vind de Ik-vind-dit-leuk knop ni ...
|
||||
|
||||
De laatste sleuven zijn opengemaakt.
De schade aan de raamstijl is gerepareerd, deze was gebroken toen ie onlangs van tafel afviel. Maar blijkbaar is de schade groter dan gedacht, tijdens het bijschuren van alle sleuven, wegschuren van de primer, zijn er achteraan 2 ribben afgebroken ![]() ![]() ![]() Dat wordt repareren ipv schuren en primeren. Och ja, na 6 jaar zal het nu ook niet op een dag aankomen zekers ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 14-02-2015 at 14:17. |
|
|||
|
|||
Hey Johny , komt wel goed .
groetjes Dieter |
|
||||
|
||||
Ik heb nogthans niet aan de Jägermeister of wat dan gezeten, maar tijdens de herstellingswerkzaamheden totterde hij nogmaals uit mijn handen en alweer lag hij op de keiharde vloer.
Gevolg, beide raamstijlen en de deurstijl aan de linkerzijde gebroken ![]() Nou ja, dan maar weer herstellen zeker. De moeilijkheid was de groef in de voorste raamstijlen er terug inkrassen. Maar soit, het is gelukt Ook de 2 afgebroken ribben achteraan zijn ook hersteld. Nu alles mooi gladschuren en een eerste laag primer aanbrengen. Hopelijk komt er geen extra plamuurwerk aan te pas. En ik moet toegeven, na 1 dunne laag primer, nog een keertje extra gladschuren, het aanbrengen van de achterspoiler en een 2de laag primer, ziet alles er mooi egaal uit. Hier zijn de prentjes;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 15-02-2015 at 01:52. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Maarre, na al die tegenslagen moet het wel goed komen natuurlijk! Ziet er vooralsnog goed uit in z'n rose jasje (is carnaval zeker?)
|
||||
|
||||
Van de breuk is zo goed als niets meer te zien; Op valentijn mag het er wel eens kinky uitzien, hé mannen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Alle vooruit. Die gaat nog tegen Jabbeke afgeraken. Heb wel niet gezegd welk jaar he
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Sinds vandaag begint hij al wat meer kleur te bekennen;
|
||||
|
||||
Nog 2 om het af te leren;
Dit was nog maar de eerste laag, morgen zal ik nog een 2de aanbrengen ![]()
|
||||
|
||||
Yes, yes yes yes yes yes yes yes
![]() Eindelijk.......oranje, SUPER Johny
|
|