![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwbijeenkomst - 15 mei 2015
Bij deze de aankondiging van onze volgende bijeenkomst;
Wanneer: Vrijdag 15 mei '15 Waar: Brasserie Savarin te Bolderberg (Heusden-Zolder) Aanvang: 20 uur Iedereen welkom Agenda: - Terugblik Moveleo - Vooruitblik Leuven (7 juni '15) - lidgeld/lidkaarten - eindejaarsactiviteit (ideeën) - - Zijn er nog vragen, ideeën of wat dan ook, gooi het in de groep. Alles is bespreekbaar ![]() -Nismo -Wanneke -Eyckles -Sennake ? -Nelsonsr -Frans -TvD - - -Tot volgende week
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by TvD; 11-05-2015 at 09:00. |
|
|||
|
|||
Aanwezig!
|
||||
|
||||
Present. Tot volgende week
![]()
|
|||
|
|||
Ik kan er niet bij zijn helaas
![]() |
|
||||
|
||||
Bij mij staat er een weekendje naar de Westhoek gepland, dus zal niet aanwezig kunnen zijn.
|
|
||||
|
||||
Deze moet ik passen spijtig genoeg
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga het houden op "misschien", want we vertrekken 's anderendaags heel vroeg naar Italië, en ik zou liefst niet in slaap vallen achter het stuur. In elk geval zal ik niet heel lang blijven als ik langskom.
|
|
|||
|
|||
Zal aanwezig zijn incl.Frans tot dan.
|
|
||||
|
||||
Present!
|
||||
|
||||
En ik breng iets mee voor u, in de kleuren zwart, rood en blauw.
![]()
|
||||
|
||||
Weekendje Westhoek gaat niet door omdat ik gevraagd werd om te werken op vrijdag en zaterdag.
Mocht ik eventueel de moed vinden om nog een stuk te rijden vrijdag, kom ik eens piepen. |
|
||||
|
||||
Kort verslagje van gisterenavond.
Met 10 man waren we, en we hebben de avond toch vlot omgekregen. Quote:
Sennaka en Rocknrolla hadden het niet gehaald. De aanstaande beurs in Leuven werd kort besproken, Nismo, Eyckles, en Nelsonsr hebben al toegezegd, TvD is nog twijfelachtig. Joka-1 en Danny zijn er ook bij. Deze thread met de nodige info zal weldra geopend worden. Ook werden de meegebrachte modellen besproken en ook werd een nieuw systeem om modellen te showen op beurzen, besproken. Lesley weet wat te doen. ![]() De meegebrachte modellen, waaronder een primeur; Enwe beginnen met een primeur, nml de BMW 2800 waarmee Danny zal meedoen aan de groepsbouw; Een mooie, bijna afgewerkte GT40 van Wanneke. Goe bezig ![]() De Dome van TvD Prachtige M1 van Joka-1 En tot slot een militair voertuig in aanbouw Dat was het voor deze maand, bij leven en welzijn en tot de volgende keer. En dit is op vrijdag 19 juni '15 of op 7 juni '15 in Leuven. ![]()
|
|