![]() |
|
|
||||
|
||||
Mooie werken!
|
||||
|
||||
Knappe binnenkomer. Ik volg.
![]()
|
||||
|
||||
Hallo ik heb niets van afbeeldingen meer .
Ik keek vorig weekend naar Brit modeller en heb daar een heel zwaar Trojaans paard binnen gehad die al mijn foto's vernield heeft . Al het zakspeed ref matriaal moet ik opnieuw opzoeken . |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Hallo ,
Tijdens mijn pc probleem heb ik aan de ford een beetje verder gedaan . en achteraf foto's genomen . De windgeleiders op de motorkap en de bescherming voor het differentieel . en dan de differentieelbescherming : Daarvoor gebruikte ik een afgedankte balpen die ik in stukken heb gezaagd . MVG Coco Last edited by coco; 17-03-2016 at 18:41. |
|
||||
|
||||
Hoi ,
De boddy is zo goed als afgewerkt ,en klaar voor een eerste primerlaag .(ik hoop dat het allemaal goed komt ) Het chassis daar heb ik nog veel werk aan .De voorste shokdempers werden aangepast zodat deze lager komt te staan tegen het asfalt; De originele tamiya ophanging staat te hoog ,hier een voorproefje. zo staat de echte : en ongeveer hetzelfde op het model MVG Coco Last edited by coco; 20-03-2016 at 11:42. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Het chassis zal ik voorlopig aan de kant laten en mij eerst verder op de boddy concentreren . Anders spring ik heel de tijd van de hak op de tak en omgekeerd en zorgt voor een rommelige thread. Er moeten nog enkele kleinigheden bijgeplamuurd worden alvorens te spuiten . De decals ,daar moet ook een en ander aangepast het donkergroen op de achterste spatborden klopt helemaal niet met de echte auto . dit zijn de decals |
|
||||
|
||||
Hoi,
De boddy werd gespoten en de grille en koplamphouders mat zwart gespoten . MVG Coco |
|
||||
|
||||
Ziet er al gelikt uit. Heb je echte PE rivets gebruikt zo te zien?
Is de panelline rondom de raamstijl een beetje ruw of zie ik dat verkeerd?
|
||||
|
||||
Neen geen PE rivets gebruikt gewoon kleine gaatjes geboord en met zwart opgevuld, op de voorste spatborden moeten wel nog PE vijsjes komen .
Inderdaad de zwarte rand werd eerst met de vrije hand geschilderd en heb dit intussen recht getrokken door af te lijnen met tape . |
|
||||
|
||||
De vijsjes komen na de decals op de voorspoiler zoals op de foto
juist onder Goodyear. ![]() Last edited by coco; 28-03-2016 at 14:11. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
en sommigen beweerden enkele jaren geleden dat ik alles ineenflans .
gelukkig zijn die ;;;; van het forum verdwenen. ![]() Last edited by coco; 28-03-2016 at 14:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Hey mech@nic ,
bij afgewerte modellen moet je eens lezen dit was een paar jaar geleden . maar nu terug naar de ford . |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|