![]() |
|
|
||||
|
||||
Hoe kunde in hemelsnaam de processorsnelheid opdrijven???
en gaat da met een amd k6 ?? |
|
||||
|
||||
Gedownload????
niet gekocht ofwat??..... ![]()
|
||||
|
||||
Zal waarschijnlijk om een demo gaan hé, niemand is schuldig tot het bewijs ervan geleverd is...
|
||||
|
||||
heb het nu eens op mijn broers pc gespeeld, waar het vlot loopt. En ik moet zeggen, het spel wordt helemaal verpest door die verdomde stuurhulp die je niet kan uitzetten. In F1 2002 is het moeilijk om de auto op de baan te houden, maar als je eraf gaat, weet je dat het je eigen schuld is. En het blijft tenminste leuk. In GP4 is het ook moeilijk om je auto op de baan te houden, maar dat ligt aan die stuurhulp, verdomme. De auto gaat niet waar jij wil, maar waar de stuurhulp wil. Als je er dan afgaat, probeert hij een lijn terug naar de baan te volgen, die blijkbaar eerst de helft van de wereld rond moet voor je terug bent. Zeer frustrerend, en de hoofdreden waarom ik het niet meer zal spelen (of toch zolang ik geen stuurtje heb, tenminste).
Maar het spel zit toch vol leuke features. Zo kun je in de verte de warmte zien "spelen". Er is bumpmapping, waardoor het asfalt er zeer goed uitziet. Environment mapping en reflecties. Pitcrew, marshals e.d., allemaal gemotioncaptured. Zeer mooi allemaal. Alleen jammer dat geen enkele goed afgewerkt is. Ik zeg je, van ieder aspect kan je zeggen dat het niet goed afgewerkt is. Zo was het in GP3, en zo is het ook in GP4. Ik zou het spel zooo graag kansen geven, want het heeft potentieel. Maar iedere keer slaat het je toch in je gezicht: F1 2002 is beter. Ik heb het spel net opgeborgen, en ik vrees dat het zo zal blijven. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hangt ook van uw klocksnelheid af hé: 10 % winst op een 200 MHz geeft nog maar 220 MHz, diezelfde 10 % op een 2 GHz loont misschien wel de moeite. Het is dan nog de vraag of overclocken om te gamen wel de moeite loont. Als een game op 200 MHz niet draait, doet het dat op 300 MHz misschien wel, maar hoe? OC'en draait veelal om er de laatste paar frames nog uit te halen. Meestal hebben de OC'ers het om te beginnen zelfs niet nodig.
|
|||
|
|||
Flea> Zet die stuurhulp dan af!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Je kan die wel uitzetten, bij de opties van je controls.
|
|
||||
|
||||
yep, heb ik ook gedaan. En net als in GP3: geen effect
ik speel wel met toetsenbord he |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
tja dat maakt het spel ook direct verschrikkelijk beperkt he...
Geen 10% van de PC gamers heeft een stuur, dusja
|
|||
|
|||
Maar dit is een autosport-forum, dus ligt het percentage vermoedelijk wel wat hoger :-) Maar ik mocht er inderdaad niet zomaar van uitgaan dan iedereen een stuurtje heeft.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
En wat GP4 betreft; volgens mij overtreft die met verve F1 2002...ook al is het nog steeds een "race spel", en geen "race simulator" (zoals GPL nog steeds de enige is....op dat Nascar-spel van Sierra na misschien, maar dat spel ken ik niet zo heel goed.)
Op alle vlakken wederom een stap vooruit t.o.v. GP3, maar het heeft zijn tijd nodig. Ik merk nog steeds geen zwaartekracht en je voelt nooit echt het contact met de grond, en ook de force feedback is zwak. Het racen zelf is echter érg leuk, mede dankzij een AI die tot dusver een erg positieve indruk op me naliet. Dat het spel zich afspeelt in 2001 kan me niet veel schelen, tenslotte kan je onmogelijk een realistisch spel van een seizoen maken dat nog niet verreden werd. De geanimeerde pitventjes, marshalls, etc.. zijn wel grappig, maar ze mogen voor mijn part terug verdwijnen - ik wil racen en niet in een tekenfilm zitten. De circuits zien er erg mooi uit, en da's natuurlijk wel belangrijk. Kortom; het is nog steeds verre van een simulator, maar GP4 is een erg leuk spel waarin je veel plezier kan beleven. Last edited by Stipey; 18-06-2002 at 21:08. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|