![]() |
|
|
||||
|
||||
Compaq BMW.WilliamsF1 wordt HP BMW.WilliamsF1
The BMW-Williams livery will be changed later this year following the $18.7 billion merger between computing giants Hewlett Packard and Compaq.
After months of discussions, legal wrangles, and an intense proxy fight, the massive deal went through earlier this month. Though the full extent of the changes to brand and marketing strategies has not been announced, it was made clear that the sponsorship of BMW-Williams would be changed. Compaq, the BMW-Williams title sponsor since 2000, will now change to Hewlett Packard. The complete team livery will be modified, including the bodywork of the Williams cars although it is unclear whether the current blue, white and silver scheme will be changed. That seems unlikely considering that technical partner BMW’s preference colour is white and blue, the shades of its propeller logo design. The changes will come into effect at the British Grand Prix on July 7. dailyf1.com ------------------- ik ben zeer benieuwd !
|
||||
|
||||
- "HP printcartridges, ... nu nog sneller leeg!"
- "Problemen met de printer? Druk F1!" ![]()
|
||||
|
||||
Nu moeten Frank en Patrick enkel nog weten welke kleurcartridges ze gaan bestellen bij HP voor hun 'nieuwe' livery
![]()
|
||||
|
||||
![]() SCOOP van de nieuwe Williams Liv
|
||||
|
||||
schokkend . er is bijna niks veranderd
![]()
|
||||
|
||||
wordt weer wennen....want echt mooi vind ik hem nu ook weer niet
![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 26-06-2002 at 22:26. |
|
||||
|
||||
Het logo van HP is te klein om heel die achtervleugel op te fleuren vind ik... Ze zouden beter hp logo met ernaast invent of zoiets...
|
||||
|
||||
Foto os fake volgens mij, die staan al lang op het net, en op de williams site staat 4-7-02 NEW Livery:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Mogelijk meer $$$$ voor BMW-Williams De mogelijkheid bestaat dat het F1 team van Frank Williams reeds het komend seizoen een nieuwe hoofdsponsor heeft. Momenteel siert het logo van technologie reus Compaq de zijkant van de Williams bolide. Maar na de overname van concurrent Hewlett-Packard voor 25 miljard Dollar zou dit ook gevolgen hebben voor het sponsor contract. Het zou niet logisch zijn om nog een dure reclame actie te starten als in de loop van het jaar 2002 de firma Compaq van de markt verdwijnt. Compaq was zins 2000 hoofdsponsor van het team met een overeenkomst van 50 miljoen D.Mark jaarlijks en dit tot en met 2004. Het logo van Compaq (rood-wit) moest aangepast worden op de BMW-Williams naar blauw-wit, wat het sponsor bedrag gevoelig deed dalen. Maar dit probleem zou door de overname van Hewlett-Packard opgelost zijn. De logo kleuren van “hp” (blauw-wit) komen overeen met de opmaak van de BMW-Williams. Wat zich in de F1 vertaald in meer sponsorgelden. Jammer voor Jaguar en Jorden want zij zullen enkele $ mislopen vermits “hp” daar een kleinsponsor was. RJ Van Airco kreeg ik dit antwoord "Mooie uitleg !! maar das zulk koffiedik kijken ??. 9 maanden later is het dan op dit zelfde forum plots wereldnieuws !!!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik doelde hiermee op het feit dat de fusie wel die al aangekondigd was, nog niet zeker doorgang zou vinden. Alhoewel de raad van bestuur van HP zijn fiat had gegeven voor de fusie, waren de aandeelhouders het op dat ogenblik absoluut oneens met de genomen beslissing, waardoor de zogenaamde buy-out van aandelen zou kunnen mislukken.
Indien dit zou gebeurd zijn, was HP vandaag nog gewoon HP en compaq bleef dan compaq. Ondertussen is de lucht omtrent deze problemen opgeklaard, de fusie gaat dus door. Het zou dus vrij onwaarschijnlijk dat compaq op de wagen behouden zou blijven, vermits compaq als merk dus verdwijnt. airco
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Bron: f1-live.com foto's www.hp.com/f1racing Quote:
|
||||
|
||||
Wie zei er nu weer iets over het vodafone-stickertjes plakken gedoe op de Ferrari ? Hier hebben ze het toch ook wel zo opgelost dacht ik zo.
|
||||
|
||||
Ja maar ge moet eens dat tekstje lezen over hoeveel stof ze nodig hebben gehad voor de kleding...
|
||||
|
||||
ik vindt dees toch wel beter als die van vodafone zé
|
||||
|
||||
in den beginne vond ik het een beteke minder, maar nu ik het nog eens bekijk vind ik het al beter. ik heb de indruk dat het blauw donkerder is dan bij het vorige design, niet?
en persoonlijk vind ik dat die compaq er toch beter op stond dan deze HP, maar soit, het is degene die betaalt die een plaatsje krijgt hé
|
|