![]() |
|
|
||||
|
||||
Toch even opmerken dat de reductieprijzen uiteraard gelden voor alle familieleden van iemand die als lid ingeschreven is. Dat daar geen misverstanden over bestaan eh.
|
|
||||
|
||||
We gaan nu echt de huifkar(ren) bestellen. Hiervoor moeten we het juiste aantal personen weten, dus doe ik nu een definitieve oproep aan iedereen die meegaat.
Wat moet je doen? Je vult hier onder in met hoeveel volwassenen en hoeveel kinderen je meegaat, en je rekent voor jezelf uit hoeveel je dan bijgevolg moet betalen. De prijzen voor Paddock-leden en niet-Paddock leden staan hieronder vermeld. - Paddock-leden : 25,- en kinderen t.e.m. 14 jaar : 12,50. Alle personen die door een Paddock-lid ingeschreven worden genieten dezelfde voordeelprijzen. (Alweer een reden om Lotto...euh ik bedoel Paddock-lid te worden). - Niet leden : 30,- en kinderen t.e.m. 14 jaar : 15,-. Inschrijvingen op rekeningnummer 733-0082342-19 van De Paddock VZW met vermelding Huifkar + nick en/of echte naam". Vermeld ook het juiste aantal volwassenen + kinderen. Ik zal zelf al het goede voorbeeld geven : Ik ga mee met vrouw Danni en 2 zonen Wim en Tom (12 + 14), plus schoonzus Liliane, schoonbroer William en zoontje Niels (4). Dat kost me dus : 4 x 25,- + 3 x 12.50 = 137,50. Je ziet, zo moeilijk is het niet eh. En we zijn al met 7 man. Wie volgt? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Verlof nemen kon niet vermits ik een prioriteit had voor de zaterdagen >> 2 x 24uur + F1. Jammer-jammer, maar er zijn ergere dingen in de wereld. Last edited by Rrubinio; 14-07-2002 at 17:50. |
|
|||
|
|||
Ik zal er uiteraard zijn, samen met mijn vrouw (Ann) en zoontje (Robin).
C U |
|
||||
|
||||
Ik doe natuurlijk ook mee.
|
|
||||
|
||||
Ik ga ook mee
|
|
||||
|
||||
Onze inschrijving had je normaal al binnen?
Da's dus Mama-Fordje, Papa-fordje, Kilian-Fordje, en Kiara-Fordje. See you all . Enne .............. WAT, WAAR, HOELAAT ??? En hoe raak ik er ( GPS kan ik nog nie betalen) |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Afspraak bij Guy thuis, voor zij die hem weten wonen, om 11.15 uur. Van daaruit vertrekken naar de startplaats. We komen dan ongeveer rond 11.30 uur toe. We kunnen dan onze wederhelften nog rustig met elkaar laten kennismaken, voor wie dat nog niet is gebeurd. Ook de kinderen kunnen dan reeds met elkaar kennismaken. Onze koetsier zal op dat moment bezig zijn met het inspannen van de paarden en de voorbereidingen in de pitlane.
Na deze eerste kennismaking zal het licht op groen springen omstreeks 12.00 uur. Wie Guy niet weet wonen kan mij bellen om een andere plaats af te spreken. (0496/12.72.98) C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|