![]() |
|
|
||||
|
||||
in mol gaat de MAK ook niet kunnen wisselen . Pit ligt daar middenin het circuit en als er iemand de kant raakt in de voorlaatste haarspeld schiet die met kart en omheining de pit in.
|
||||
|
||||
Puurs zou idd schitterend zijn, dat 1km circuit ben je niet snel beu, maar 't zou idd wel kunnen dat het er niet meer ligt in september, alhoewel er op 1 september nog een wedstrijd op is...
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hasselt zou prachtig zijn! Das ier in menen achtertuin en k ken dien omloop op men duimpje
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Mijn mening is dat 2 sessies toch een groot pak plezier zouden wegnemen, ik vind net die grote troep zen charme hebben.
FF |
|
||||
|
||||
Idd, 1 sessie is veel leuker!!!
|
|
||||
|
||||
Akkoord. Geen 2 sessies. Dat is trouwens koersvervalsing.
|
|
||||
|
||||
dat is waar... hasselt is perfect ma nie me zo'n grote groep...
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een goei idee voor de volgende MAK karting. Naart schijnt is er op de Boomsesteenweg in Wilrijk een outdoor karting (Antwerp Karting) waar je ook karts kan huren. En ze hebben net (heel recent!!!) 20 nieuwe karts gekocht... . Ik ben er nog niet geweest (enkel website bezocht), maar het ziet er allemaal heel mooi uit!
|
|
||||
|
||||
Das dieje karting van Jean-Marie-Pfaff daar naast de Cardoen zekers, ni? Ik heb daar vroeger al eens gereden, ma da zal wel veranderd zijn ondertussen. Das geen slecht idee. Wa is dieje site?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ter info, 1km cicruit Inkart open tot 8 september.
Het verbaast me dat niemand es bij ons komt informeren... ![]() http://www.kartgrid.be Nog niet alle kartings staan online maar je kan er toch al over een 15-tal parcours de info terug vinden. We doen ons best om tegen eind dit jaar alle kartings te hebben bezocht (Wallonië misschien niet haalbaar). ... en vergeet ons forum niet ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb de site toch al een tijdje ontdekt
![]() |
|
||||
|
||||
Idd, en de voorzitter van de MAK ook al als ik me niet vergis!
![]()
|
|