![]() |
|
|
||||
|
||||
ok
dat wordt trouwens een top dag die 5de oktober 's avonds vindt er naar jaarlijkse gewoonte namelijke 'de kroegentocht' van bonheiden plaats, super plezant overal bandjes die in de café's spelen en feestbussen van de lijn die je overal naartoe voeren benklak weet het nog niet, maar bij deze: gij doet daar ook aan mee! speesman, no problem, stuur de mail en ge krijgt geld (was het maar altijd zo gemakkelijk)
|
||||
|
||||
als team de paddock, zou het dan ook niet aan te raden zijn om allemaal een t-shirt of polo te kopen van de paddock? tis maar een voorstel, maar dan komen we wat professioneler over hé!hehehe
we regelen da wel via mail
|
||||
|
||||
Amaai dat wordt weer een dag om duimen en vingers van af te likken. Eerst wa racen en nadien diejen kroegentocht door Bonheiden city , man man man , kzal ma al wa energie beginnen sparen. Da zal wel weer met van die t-shirt's zijn zeker hé Maarten? Denk da er dit jaar wel wa meer volk van Antwerpen zal afkomen na de verhalen van vorig jaar. En wa kost zo nen paddock t-shirt?
|
|
|||
|
|||
het inloggen is er eindelijk van gekomen, in ieder geval al bedankt dat ik met jullie mag meerijden de 5e.
Kdenk trouwens dat ik u ken Maarten, volgens mij zijn wij vant jaar samen gaan skiën met de wikings, dien who the man ken ik van ergens. Kzit in tweede kan TEW met de Stijn Cattaert in de groep, en zal hopelijk, na tweede zit natuurlijk volgend jaar in eerste lic zitten. Caje |
|
||||
|
||||
Hier is dus de niet-paddocker die ondertussen wel-paddocker is geworden
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
wij kennen mekaar dan wel van zien vermoed ik den deze zwoeg nog steeds om door 1ste kan te geraken, nu al 4de zit, wel een iaj'ke maar wa zijt ge ermee als ge nie door 1ste kan geraak hopelijk nu wel, kben redelijk goe bezig, al kan het altijd nog beter, maar naar mijn normen ben ik goe bezig! speesman, als ge die storting nog nie hebt ontvangen, zal zeker ergens begin deze week zijn! en voor ik het vergeet: welkom op de paddock uiteraard! voel u thuis bij al deze freaks ![]()
|
||||
|
||||
Zeg uw naam eens, want de Stijn Cattaert ken ik wel héél goe! Ik zit ook in 2e kan tew dus we zullen elkaar wel kennen van zien waarschijnlijk! Kheb ook 2e zit dus we komen elkaar waarschijnlijk nog wel tegen binnen een paar weken!
Groeten Benklak |
|
||||
|
||||
eerst en vooral heet ik onze teammaat welkom op depaddock
![]() ik ga de overschrijving vandaag nog of anders morgen in orde brengen beloofd! |
|
||||
|
||||
de caje staat voor ... juist die oude voetballegende van club brugge: jan ceulemans (heb het al van speesman vernomen vandaar)
ik heb zonet bevestiging gekregen van mijne sponsor dat de overschrijving betaald is nu we blijkbaar al met drie mensen van het ufsia rijden, moet er toch de mogelijkheid bestaan om sponsoring los te krijgen bij onze univ niet? ik ga eens zoeken naar een adreske, voel jullie vrij om hetzelfde té doen. een beetje druk op de ketel zetten hé
|
|||
|
|||
Welkom Caje60......
Zoals ik hier kan lezen zijn jullie dus daadwerkelijk ingeschreven voor de student racing cup. Is dit onder de naam van jullie school of onder de naam van "Depaddock" ???? Alleszins veel succes en je mag uiteraard rekenen dat wij voor jullie komen supporteren .......... Go Go Go Go !!!!! C U |
|
||||
|
||||
allee, pascal
onder teamnaam: de paddock uiteraard we gaan zien dat we tegen dan ook paddock merchandise hebben om nog wa extra publiciteit te maken hé
|
|||
|
|||
Inderdaad, mijne naam is Jan Ceulemans, kzal u ook ongetwijfeld wel kennen van zien. Welke vakken moogt ge nog eens terug komen doen? ik heb wiskunde, macro, financiële en frans aan mijn been.
Heeft er ondertussen al iemand iets laten weten bij ufsia voor sponsoring? is het ni beter da 1 iemand in naam van ons allemaal da doe ipv allemaal tesamen, komt misschien een beetje beter georganiseerd over. Als zij ni wille kunnen we nog altijd eens aan een of ander cafe in de buurt van ufsia vragen... nog veel studieplezier ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
den benklak zal da wel doen, want die moet toch 9keer terug naar het ufsia binnenkort ![]()
|
||||
|
||||
Inderdaad 9. Ma we moeten zeker is horen bij ufsia, misschien onzen teamnaam daarvoor veranderen ofzo? ufsia-racingteam? Ik vraag me alleen af of tijdens den 2e zit er wel iemand op da sportsecretariaat aanwezig gaat zijn. Anders weet ik ni aan wie of wat ik da ga moeten vragen. Wis, macro, fin en frans heb ik ook opnieuw en denk dak wel weet wie ge zijt, dus kzal u wel aanspreken en dan zullen we der is vo gaan horen.
Benklak |
|
||||
|
||||
tis daar precies een gezellige bedoening op den ufsia, ze kunnen elkaar niet missen daarom spreken ze eind augustus begin september al terug af
![]() ![]() ![]() normaal gezien waren we met vier man ook naar anvers gegaan dit jaar om de licenties HI daar af te maken (proberen toch) maar dat is gewoon NIET TE DOEN: wat vakken van het eerste jaar, een paar van het tweede en over vrijstellingen begonnen zo ook al ambetant te doen, jammer want ik zag da goe zitten ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|