![]() |
|
|
||||
|
||||
ik heb mijn t-shirt besteld nu de rest van het team nog
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
kben alleen een beetje aant twijfelen of ze ons daar gaan wille sponsoren bij ufsia, we zijn nu ni bepaald hunnen trots wat examenuitslagen betreft e
![]() Misschien da we meer succes gaan hebbe bij de cafekes in de buurt van ufsia, maja tis het proberen waard. |
|
||||
|
||||
Ik ben blijkbaar de enigste niet handelingenieur int gezelschap
![]() |
|
|||
|
|||
ohla, handelsingenieur??
![]() TEW bedoelt ge idd, we zullen ons is informeren bij de sportraad. Nog een vraagske, zone ribbenbeschermer, waar koopt ge dat en hoeveel kost dat ongeveer? |
|
||||
|
||||
Ik heb da ooit voor 1000fr van iemand overgekocht.
Nieuw kost da iets meer dan 2000fr dacht ik. Ge hebt er wel verschillende merken in (en dus ook verschillende prijzen). En ge kunt da op veel plaatsen kopen, de grotere kartings (oa jpr) hebben ne winkel voor karting spullen. Maar we zijn een beetje off-topic aant gaan. Mailt anders maar als ge nog vragen hebt. |
|
||||
|
||||
Caje60 kart gij veel? Denk dat we een tamelijke competitieve groep piloten bij elkaar hebben met deze 5, ni?
|
|
|||
|
|||
Zo veel mogelijk, maar nu ni om te zeggen elke week,
ik denk dat ik zowat hetzelfde niveau heb als de speesman want daar ben ik al eens mee gaan karten in st niklaas en ons tijden lagen heel dicht bij elkaar |
|
||||
|
||||
jaaaaaaaaa
die andere studenten gaan deraan ... en ze weten het nog niet ![]() en dan nu studeren voor die 2de zit ...
|
|||
|
|||
Quote:
Waarschijnlijk zijn er welk enkele onder ons die er een hebben (ikzelf niet) C U |
|
||||
|
||||
Wie gaat er eiegnlijk mee als supporter voor team "De Paddock"?
Ik zie dat wel zitten. |
|
|||
|
|||
aangaande die ribbenbeschermer : ik heb er hier nog een liggen, is wel een maat medium, maar ge moogt die voor de schappelijke prijs van 15 euro kopen...
|
|
||||
|
||||
awel ik heb alle posts hier nog eens na mekaar gelezen, en ik ben tot een merkwaardige ontdekking gekomen,nl.:
1.de 5de oktober rijden we dus eerst de student cup 2.'s avonds is het de voorlaatste manche van de mak-karting 3.na de makkarting is het kroegentocht door bonheiden en rijmenam city ![]() da kan nie gezond zijn ik ga murg zijn ik voel het nu al oei oei ai ai maarten
|
||||
|
||||
Echt? ist dan ook Mak-karting?? BANGELIJK! Ja da wordt een week platte rust voor en na de 5e oktober.
En alle 'depaddocksupporters' zijn méééér dan welkom! |
|
||||
|
||||
En die 2 races zijn allebei in Machelen te doen, zien ik hier ook nog. Das bijna van het goede te veel. Alhoewel te veel van racen besta gewoonweg ni! Kvrees wel dat ze mij gaan moeten reanimeren om 5u 's morgens de 6e.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|