![]() |
|
|
||||
|
||||
Dan moet je wel overal op de site me naam goed spellen
![]() |
|
||||
|
||||
En bij mijn team ook ff Joost als 2e coureur toevoegen
![]() en als ik op de site kom krijg ik als eerste 2 mooie foutmeldingen en zorg eens dat de site ook in 800x600 een beetje normaal is ![]() |
|
|||
|
|||
mmm ik zal je naam even veranderen en je teamgenoot staat er ook op.. De ene keer duurt het langer voordat de site opnieuw wordt ververst (door de provider)..
En wat betreft de resolutie.. Wat is er mis met 1024*768 ?? |
|
||||
|
||||
Nog niet bekent.
zoek de fout ![]()
|
||||
|
||||
Naam: Chris De Turck
Team: BER Teamgenoot: Franky Lanckacker Nickname: Omega2 dit klopt ook niet. omega2 is steven.
|
|||
|
|||
veranderd..
En het kan zijn dat alles niet snel ververst wordt ik ga gelijk opzoek naar een nieuwe server waar dat wel sneller op gebeurt.. Iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
Die van De Paddock?
|
|
|||
|
|||
Ja maar dat kost weer geld en aangezien dat er niks aan de league verdient wordt is die optie dus onmogelijk..
|
|
||||
|
||||
geld? je kunt toch wel 2 MB lenen voor die site??
veel groter zal ie nie zijn ![]() en wat is er mis met 1024x768, ik heb hier 800x600 en die site ziet er nie uit ![]() En als ik op de site kom krijg ik ook al 2 leuke foutmeldingen ![]() |
|
|||
|
|||
momenteel de site 5mb
En de site aanpassen zal erg lastig gaan sorry.. En wat voor fout meldingen krijg je dan? Over javascript? |
|
||||
|
||||
5 MB!!
de B-fast Motorsports site is 1,6 MB ![]() En hij is ook niet bepaald klein hoor ![]() Als ik er op kom krijg ik 3 schermpjes 1 met een fout in regel 2 dat de toegang gewijgerd is en 1 met dat er in regel 18 een ; verwacht wordt en de laatste is in regel 24 iets met een tickform ![]() |
|
|||
|
|||
mmm ik heb nergens last van ..
Welke internet explorer gebruik je? |
|
||||
|
||||
IE6 in WinXP
![]() bij jou staat er linksonder in je browser een foutmelding dan denk ik ![]() En nog niet errug veel mensen die mee doen he? |
|
||||
|
||||
Euh, ik wil me net inschrijven maar die pagina werkt blijkbaar niet????????????????
|
|
|||
|
|||
Wil eigenlijk ook wel eens meedoen, als ik mag en er plaats is... :-)
Wanneer beginnen jullie, en hoe zit het juist met de hulpmiddeltjes? Daar kan ik niets over terugvinden in de regels... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|