De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driver's seat & Trackdays
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-08-2002, 01:49
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Thumbs up

Done
Old 13-08-2002, 19:20
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular

Heb je men antwoord gekregen Flitser? Want computer doet hier dikwijls vreemde dingen en ik ben niet 100% zeker of het wel verstuurd is. Anders verstuur ik het nog eens, geen probleem.

Benklak
Reply With Quote
Old 13-08-2002, 20:14
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Jepjep, hij is goed toegekomen. Maar ik heb hem nog niet kunnen lezen, ik zit nu met de nacht dus dat wordt iets tegen het eind van de week, alvast bedankt!
Old 29-08-2002, 11:06
Benklak's Avatar
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Flitser
Jepjep, hij is goed toegekomen. Maar ik heb hem nog niet kunnen lezen, ik zit nu met de nacht dus dat wordt iets tegen het eind van de week, alvast bedankt!
En heb je hem al eens kunnen lezen flitser? Of vin je het voorstel maar nix?

Greetz
Reply With Quote
Old 31-08-2002, 09:15
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Ik heb het inderdaad gelezen en het zit vrij goed in elkaar. Ik hoop dat jullie in jullie opzet slagen. Voor mezelf ga ik dergelijke plannen nog even opzij schuiven, dit jaar ga ik nog samenwonen, volgend jaar de aankoop van een nieuwe wagen en dan nog eens onze site, en al wat daar mee te maken heeft, die veel van mijn tijd opslorpt...
Misschien in de toekomst...
Ik ben momenteel nog steeds van het principe dat ik liever 1,5 miljoen uitgeef aan een schoon bakske waar ge vier jaar geniet van hebt dan aan iets waar je slechts enkele uren plezier aan hebt.
Succes, en van zodra jullie site klaar is geef je maar een seintje en dan plaatsen we jullie bij op onze site
Old 16-09-2002, 19:22
Benklak's Avatar
De Paddock Regular

Ik denk dat ik nu wel kan vertellen wat we van plan zijn! Ons idee was om voor het goede doel te gaan circuitracen door deel te nemen aan de VW Funcup! Als goede doel hebben we "Artsen zonder grenzen" gecontacteerd, zij zijn heel enthousiast omtrent dit voorstel dat we hen deden en zijn bereid om samen te werken in dit leuke kampioenschap!

We hopen door dit concept grote sponsors aan te trekken en twijfelende sponsors makkelijker te overtuigen. Deze samenwerking met Artsen Zonder Grenzen zou ook publicitair voor meer en positieve aandacht moeten zorgen, omdat dit concept uniek is in de VW Funcup. Het samenstellen van de map en het zoeken naar sponsors kan nu definitief van start gaan! Deze week ga ik nog over de concrete kanten praten met de mensen van Artsen Zonder Grenzen en dan zouden we 100% zekerheid hebben over de samenwerking.

Ik ben nog student en dus zullen we het hele budget + de giften aan het goede doel volledig moeten gefinancierd worden door sponsors. We kunnen niets zelf bijpassen. Ik kijk er helemaal naar uit om dit zelf als jonge gast helemaal uit te werken. Als er mensen geïnteresseerd zijn om hier aan mee te werken of me tips, advies willen geven kunnen ze mij altijd mailen op fa023141@skynet.be!

Greetzzz
Reply With Quote
Old 16-09-2002, 21:40
Beemer's Avatar
Beemer Beemer is offline
De Paddock Regular

In ieder geval wens ik jullie alvast heel veel geluk met jullie initiatief! Heel origineel en zeer tof van jullie!
Als jullie hierin slagen, dan zal ik jullie zeker en vast komen aanmoedigen!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules