De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 19-06-2001, 18:35
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
'k Ben blij dat die ellendig lange threads toch iets hebben opgeleverd dan
idd, te gek om over te discussiëren
Old 19-06-2001, 19:01
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally posted by tsjolder
Op dit ogenblik rijdt de evenknie van Schumacher niet rond in de F1, tenzij die andere Schumacher. Als er zich beter zou aandienen zouden ze die bij Ferrari wel kansen geven, believe me. Maar nu vervallen we weer in de pro-contra discussie over Schumi, waarvan we al lang mekaars meningen kennen. Dus zal ik maar stoppen.
Awel, I believe you NOT!!!!
Het staat zelfs in Schumi zijn contract!!!
En die situatie, die waarin Senna (tegen Prost) WEL meegemaakt heeft, dat de beste 2 piloten in de beste wagen zitten en elkaar het leven zuur maken KENT Schumi niet hoor! Believe ME!!
En op DIT moment (en elke uitspraak is eigenlijk een weerspiegeling van een momentopname, en dat besef ik heel goed) is zijn broer zijn evenknie en zijn meest geduchte concurrent. Tenminste, dat maken wij op aan de hand van de voorgelegde resultaten, die echter niet alleen afhankelijk zijn van de piloot zelf. We zijn het er allemaal over eens dat de inbreng van de piloot elke dag wat minder wordt en zeker minder dan de helft is van het totale pakket. Dus wie zijn wij om te bepalen wie er al dan niet even sterk is dan Michael Schumacher? Is het omdat Montoya enkele serieuze beginners flaters geslagen heeft dat hij niet de evenknie van Schumacher zou kunnen zijn? Op DIT moment misschien weer niet, in het begin van het seizoen zeker wel! En zelfs een Senna en een Schumacher hebben in hun eerste seizoen geen overwinning behaald hoor! Dus als deze bedenkingen je criteria zijn, dan zit je op het verkeerde spoor! In hun tweede seizoen scoorden beide heren dan weer wel hun eerste overwinning, dus wat Montoya betreft laat ons nog een seizoen wachten, zelfs al wint hij dit seizoen nog geen race...
En wat te denken van de McLaren boys? Ik schat ze idd lager in dan de Schumi's, maar er zijn nog kapers op de kust hoor! Raikkonen, zou die niet de evenknie kunnen zijn (of worden, want zo heb ik het oorspronkelijk gezegd) van Schumi? Ik zie in hem ook een grote toekomst hoor! Als zo iemand naast Schumi zou komen, dan zou hij wel zijn clausule aanspreken, reken maar!!!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 19-06-2001, 19:05
Sennake's Avatar
Administrator

BTW ook Prost had zo een clausule in zijn contract bij Williams, dus zo ongelooflijk originineel is dat nu ook weer niet eh...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 19-06-2001, 20:02
RoBByNiO
Guest

da wistel allang da Hakkinen ni wou "teamorderen"

da stond al paar dagen op onze site.
Reply With Quote
Old 19-06-2001, 20:25
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Was nieuws op dailyf1.com waar gij het dan ook waarschijnlijk van hebt eh
Old 19-06-2001, 20:38
RoBByNiO
Guest

kan, bekijk zoveel sites
Reply With Quote
Old 19-06-2001, 21:15
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular

Zoals gezegd: op dit ogenblik steken de Schumachers er bovenuit, aan de anderen om daar iets aan te doen. En dat Michael in de beste auto rijdt, is voor een groot stuk mede zijn verdienste.
Reply With Quote
Old 19-06-2001, 22:00
Sennake's Avatar
Administrator

Daar kan ik (ook op dit moment) niets tegen inbrengen, waarde Tsjolder :-)

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 19-06-2001, 23:13
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Sennake
Met alle respect voor Häkkinen, maar als dat echt zijn woorden zijn dan daalt hij heel serieus in mijn achting!!!!
DC heeft nog niets anders gedaan dan hem geholpen, en ze hebben hem al zo dikwijls beloofd dat hij daarvoor gecompenseerd zal worden. Nu begint het team er eindelijk aan te denken en nu wil die stomme Fin niet meedoen????????
Dat is puur egoïsme!!!
En Finish, wat jij zegt over Schumi houdt ook geen steek hoor. Als je op 2 races van het einde hopeloos veel punten achter staat is het niet moeilijk om "ruiterlijk" je ploegmaat te helpen. Maar ook alleen in die situatie hoor, en anders NIET. Hij wil GVD niet eens een ploegmaat naast zich die zijn evenknie zou kunnen zijn of worden!
heeft ie dan ooit nog in een situatie gestaan waar hij zijn teammaat zou moeten helpen ??? buiten 1999 dan???

==> Nee, hij was altijd sneller dan zijn teammaat, en stond dus ook altijd voor op zijn teammaat!!! Die ene keer dat dit niet het geval was (1999, nvdr.) deed hij perfect zijn plicht door Irvine te helpen!!!

Kzou niet weten wanneer Schumi voor de rest zijn teammaat nog had moeten helpen zene!!

airco
Old 19-06-2001, 23:27
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Sennake

Awel, I believe you NOT!!!!
Het staat zelfs in Schumi zijn contract!!!
En die situatie, die waarin Senna (tegen Prost) WEL meegemaakt heeft, dat de beste 2 piloten in de beste wagen zitten en elkaar het leven zuur maken KENT Schumi niet hoor! Believe ME!!

...

...

Als zo iemand naast Schumi zou komen, dan zou hij wel zijn clausule aanspreken, reken maar!!!
Geloof je nu echt dat Barrichello zijn wagen opzettelijk minder goed wordt gemaakt omdat Schumi dan geen concurrentie zou hebben binnen eigen team.

Schumi is een toppiloot, en wilt ook op die manier omringd worden!! Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat deze clausule in zijn contract staat!! Wat Journalisten achteraf van die clausule maken, zal ver van de waarheid liggen zene!! Want waarop zijn je verklaringen gebaseerd (hetgeen op website's op internet te vinden is!!) Of heb je soms het contract van Schumi bij je thuis liggen ???

Waar ik me op baseer, is wat schumi presteert, en dat hij zijn teammaat helpt wanneer hij moet helpen!! Dit heeft hij tot nu toe altijd gedaan!!

Quote:
Als zo iemand naast Schumi zou komen, dan zou hij wel zijn clausule aanspreken, reken maar!!!
Laat me dit maar een gissing in de future noemen zeker!!!

ALSik volgend jaar 50 miljoen win met de Lotto, ga ik nooit werken!!!

dit is een ongeveer even grote gissing!!!

airco
Old 20-06-2001, 00:02
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Damn, gij hebt precies examen Derive gehad

Never mind
Old 20-06-2001, 00:11
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

ff verduidelijken

derjust examen derive gehad, en samen met de rest keihard geflest!!

Gevolg voor mij is wel dak nu ipv nen 1e zit, nen 2e zit zal hebben!!!

==> dus pissed!!

en alsek pissed zijn, dan reageer ik op alles wa niet in mijn visie ligt he!! Terwijl ik op andere ogenblikken zo nekeer zal zuchten, mor voor de rest gewoon zal denken!!! Ieder zijn eigen gedacht he!!!

airco
Old 20-06-2001, 02:52
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

dacht ik het niet
Old 20-06-2001, 22:48
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by airco

heeft ie dan ooit nog in een situatie gestaan waar hij zijn teammaat zou moeten helpen ??? buiten 1999 dan???

==> Nee, hij was altijd sneller dan zijn teammaat, en stond dus ook altijd voor op zijn teammaat!!! Die ene keer dat dit niet het geval was (1999, nvdr.) deed hij perfect zijn plicht door Irvine te helpen!!!

Kzou niet weten wanneer Schumi voor de rest zijn teammaat nog had moeten helpen zene!!

airco
Dat zeg ik ook niet, maar dan kan je ook moeilijk stellen dat hij het ZOU doen indien nodig, hij is gewoon nog nooit in de situatie geweest dat ze het hem vragen terwijl hijzelf nog kansen heeft voor de titel. Die situatie doet zich bij Häkkinen nu wel voor, en vandaar mijn vergelijking.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 20-06-2001, 22:52
Sennake's Avatar
Administrator

Quote:
Originally posted by airco

Geloof je nu echt dat Barrichello zijn wagen opzettelijk minder goed wordt gemaakt omdat Schumi dan geen concurrentie zou hebben binnen eigen team.

Schumi is een toppiloot, en wilt ook op die manier omringd worden!! Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat deze clausule in zijn contract staat!! Wat Journalisten achteraf van die clausule maken, zal ver van de waarheid liggen zene!! Want waarop zijn je verklaringen gebaseerd (hetgeen op website's op internet te vinden is!!) Of heb je soms het contract van Schumi bij je thuis liggen ???

Waar ik me op baseer, is wat schumi presteert, en dat hij zijn teammaat helpt wanneer hij moet helpen!! Dit heeft hij tot nu toe altijd gedaan!!

Laat me dit maar een gissing in de future noemen zeker!!!

ALSik volgend jaar 50 miljoen win met de Lotto, ga ik nooit werken!!!

dit is een ongeveer even grote gissing!!!

airco
Neen, natuurlijk prutsen ze niet aan Barricello zijn wagen, het is Barricello zelf die een maat kleiner is dan Schumi. En zo heeft hij het graag.

Neen, ik heb geen contract van Schumi thuis liggen. Maar als we hier alleen nog dingen mogen vertellen waarvan we thuis het bewijs zwart op wit liggen hebben dan zal het hier heel stillekes worden denk ik...
Waarom ben je eigenlijk zo gepikeerd op mijn BTW?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules