![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Ik weet nog van niks, maar ik heb zo'n sterk vermoeden dat het niet veel soeps zal zijn.
Dus als wij geen box hebben kunnen we bij jullie komen staan eh, kei goe! |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
maar een BMW en Fun Cup in 1 box (boxen van de 24u) dat wil ik toch wel eens zien en dan nog al het gereedschap ... hehe nee, maar ik weet dat de procar vorig jaar juist voor hun koers in de pit ging staan bij ons, vandaar dat ik niet weet of jullie daar een eigen box hebben. er zal wel iets voorzien zijn om aan de wagen te werken (een tent PRC's gewijs), maar tijdens de koers moet je gewoon je materiaal in de pits zetten voor de boxen, vandaar ook mijn voorstel om je bij ons dan wat in/voor te nestelen, lijkt me gemakkelijker voor jullie. maar ik zeg het, dit was vorig jaar (of was het het jaar daarvoor, weet het al niet meer), let me know if it is necessar!
__________________
![]() |
#18
|
||||
|
||||
Om even terug te komen op de topic:
de aanpassingen op de wagen zijn gebeurd, de wagen is binnenin aangepast, t.t.z. er is een volledig brandvrije kooi gemaakt, zodat waar er ook vuur zou uitbreken op de wagen, dit nooit onmiddellijk bij de piloot kan geraken ook wordt het nieuwe tanksysteem (in UK verplicht) terug geïnstalleerd. dubois racing gaat het geoptimaliseert systeem meenemen naar Silverstone. dit is een meer professioneel systeem waarbij de naft dmv een druksysteem in de naftbak wordt gepomt!
__________________
![]() |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
![]() We zullen wel zien hoe het allemaal zit, maar ik vrees dat ze het zelf nog niet weten ![]() ![]() |
#20
|
||||
|
||||
Juist bericht van Maarten gehad: ze zijn onderweg naar Silverstone en ze zien het goe zitten, ze gaan immers voor een top 10 plaats op dit circuit dat voor de meeste onbekend is!
|
#21
|
||||
|
||||
Daarnet bangelijk nieuws gekregen van Maarten: hij mag zo dadelijk vanuit POLE POSITION vertrekken!
![]() GO GO GO |
#22
|
||||
|
||||
Olalala
![]() Go Maarten. Amaai, uit pole position..... Ladies and gentleman, we got a winner!!
__________________
![]() |
#23
|
||||
|
||||
Als hij dan maar niet in zijn broek doet.
![]() ![]() ![]() |
#24
|
||||
|
||||
great !
__________________
|
#25
|
||||
|
||||
Hij heeft tegen mij gezegd dat hij ne ronde ging proberen op kop te blijven! De startplaatsen worden geloot bij de funcup, zodat iedereen eens vanuit pole kan vertrekken!!!!!!!
Greetzzz |
#26
|
||||
|
||||
Alleen de eerste twintig mogen een lotje trekken denk ik. De rest start gewoon vanop de plaats van de kwalifs.
|
#27
|
||||
|
||||
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ben terug maar heb gefaald ... ![]() tis te zeggen, ik heb maar 3/4de van de toer aan kop gereden ![]() op het rechte stuk voor de laatste bocht is er éne uit mijne slipstream gekomen en ik kon hem er af rijden, maar dat doet ge niet hé ![]() ik ben als eerste dus de eerste bocht in gegaan, met allemaal kleppers zoals BG racing, engels top team (in de race de snelste ronde) en de Ladies (Duchateau-Delcour-Dubois) in mijn gat maar ze zijn der niet overgekomen, kijk maar naar champions, twee wagenlengtes voor in de eerste bocht, en die slipstream heeft het daarna om zeep geholpen, toch als tweede doorgekomen na de eerste ronde, maar een gebrek aan power en een haperende naftleiding hebben mij op het tweede rechte stuk nog twee plaatsen gekost (Delcour en nen engelsman die mij voorbij zijn gegaan) dan de derde toer zat eric jamar in mijn gat, die er op het rechte stuk ook voorbij, kl*te moteur (is nog altijd die van franco 25u en die marcheert dus nog altijd niet naar behoren). soit, ikke maar aant gaan tussen die topteams en uiteindelijk als 11de na een uur binnengekomen, zonder de wagen te forceren (der waren immers nog 4u te rijden). bangelijk gevoel zo aan kop rijden van een race, het staat bangelijk op onze video (broer stond in de eerste bocht), zelfs de engelse speaker riep mijn naam af enzo. crimineel daarna zijn we iets teruggevallen (er waren immers alleen maar belgische topteams mee, en die zijn qua snelheid nog iets te hoog gegrepen) pieter nam over daarna ons vader toen zaten we op de 16de plaats, dan terug naar 14de gegaan en uiteindelijk op twee toeren van het einde kwam francois verbiest (procar opel silhouette) ons vader nog voorbij, zodat we 15de zijn geëindigd. sterke prestatie vind ik dat. nog een pluspunt is dat we geen enkel mechanisch probleem, nog een stuurfout hebben gehad/gemaakt! zonder een extra pitstop te moeten maken hebben we de koers van 5u uitgereden. ook een chapeau voor het organisatietalent van de engelsen. bangelijk informatie, zo zijn de tijden van de qualis van alle teams op papier gezet en rondgedeeld. ook de startgrid staat op papier (met Perdieus/Perdieus/Perdieus op de POLE ![]() einduitslag race: 1. Rain Tyre Ladies 2. BG Racing (Nava-Gressens-Pacques) 3. Home Maintenance (Jamar-Barbary-Charlier) 4. Ava Scupad (Linnertz-Haugg- d'Allemagne) greetz maarten
__________________
![]() |
#28
|
||||
|
||||
Proficiat Maarten. Die video wil ik wel eens zien.
|
#29
|
||||
|
||||
Proficiat Maarten!!
Effe Off-topic, maarten wanneer weet ge uwe uitslag? |
#30
|
||||
|
||||
mooi werk Maarten ! en hoe spreken ze perdieus int engels uit ?
__________________
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|