![]() |
|
|
||||
|
||||
Colin McRae rijdt volgend jaar voor...
Citroën! Net gelezen op pitstop: vanavond maakt de constructeur bekend dat Colin McRae volgend jaar hun kleuren zal verdedigen. Goed nieuws voor François Duval denk ik!
|
|
||||
|
||||
En voor Carlos "the matador" Sainz.
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat Ford in het kader van budget-terugschroeving de jongeren Martin en Duval volop de kans gaat geven, met Sainz als "leermeester".
|
|
||||
|
||||
Toch, die Citroën vind ik wel een leuk bakske en met McRae achter het stuur kan da wel voor vuurwerk zorgen!
|
|
|||
|
|||
![]()
Ik ben niet zo zeker of dat wel een goede combinatie is.
McRae is meer voor het smijt en gooi werk wat efficient is op een Subaru of Ford maar niet op een Citroen lijkt me... ![]() |
|
||||
|
||||
mits enige aanpassingen kunt ge met alles gooien en smijten... kijk naar de drift-bochten van Allamaki in de Kuismannen-Viper
|
||||
|
||||
Citroen zal content zijn denk ik! Ben benieuwd hoe ie het ervan af gaat brengen tegen Bugalski en Loeb.
Qua auto vind ik het de mooiste van het pak! |
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze al begonnen zijn met auto's bij te bouwen want als Colin "CRASH" McRae bij hen komt rijden...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Op Rally-Action dus gelezen :
Martin en Duval rijden volgend jaar een volledig WRC-programma voor Ford. Sainz is blijkbaar nog niet zeker. |
|
||||
|
||||
zullen ze nu eindelijk die halfgepensioneerde oude zak eruit zetten dat werd tijd
|
|
||||
|
||||
zeer positief
en laat ons hopen dat duval de pech van bij de super 1600 niet meer kent hé !;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Ze kunnen er nog veel van leren
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
tuurlijk zoals de banden wegnemen als een jonge knaap beter rijd dan hij dat is al de 2de keer dat hij dat al een belg lapt
remember loix spanje 98 en duval corsica 02 ??? jullie vergeten te rap |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests) | |
|
|