![]() |
|
|
||||
|
||||
Het 9 punten plan van de FIA.
Dit is het volledige 9 punten plan van de FIA om de F1 te hervormen.
Bron: http://www.autosport.com/ Quote:
Last edited by Werner333; 10-10-2002 at 18:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Werner333; 10-10-2002 at 18:06. |
|
||||
|
||||
ok dat er iets moet gebeuren in de F1 is duidelijk ... Het miljoenencircus kan niet blijven doorgaan of we hebben binnenkort geen teams meer.
Dit is echter veel meer dan eventjes iets veranderen he ... dit is een hele revolutie. Persoonlijk sta ik er nogal sceptisch tegenover
|
||||
|
||||
Ik ga beginnen met de eerste regel af te breken
![]() Hoe gaan ze in godsnaam iedere keer de wagen aanpassen aan de grootte van de rijder?Dus Webber kan zomaar overstappen in de Sauber van Heidfeld,aléé,ik versta da nie zulle,ik dacht dat ge als ge bij de FIA zit,toch wat intelligenter moest zijn.
|
|||
|
|||
"Het zijn radicale ideeën om het spektakel NOG spannender te maken en enorm op kosten te besparen", stelt Mosley.
ze gaan het dus NOG spannender proberen maken ![]() ![]() Die Mosley kent evenveel van autosport als Jean-Marie Pfaff van motorrijden, Duits spreken, gewoon spreken, enzenz... |
|
||||
|
||||
Dag bam-bam
![]() Uit welk hol kom jij gekropen ?
|
||||
|
||||
Ik ben voor dit hele gedoe! Toch veel zaliger, interessanter om Schumacher ook eens in een Minardi een race te moeten zien voltooien niet? En dat niet iedereen op dit moment in een andere wagen zou passen klopt, maar dan moeten de teams maar een wagen bouwen waar dit wel mogelijk is hé! Er zullen maw heel wat veranderingen moeten gebeuren ook binnen de teams!
Ik als autosport-fan kijk niet meer zo hard uit naar een race als enkele jaren geleden! Ik hou de kalender ook niet meer zo bij, het boeit me niet meer zo! TIJD VOOR VERANDERING!!!!! |
|
||||
|
||||
Als ik zou moeten kiezen tussen VOOR of TEGEN (en er geen weg tussenin bestaat) ben ik ook eerder VOOR.
Het gaat natuurlijk wel erg ver en de soep wordt nooit zo heet gegeten als ze uitgeschept is, maar dat er veranderingen nodig zijn om de spektakelwaarde en de spanning erin te houden of te vergroten, is duidelijk. |
|
|||
|
|||
Dit is een beetje teveel van het goede vrees ik ...
![]() |
|
||||
|
||||
De aanhoudende suprematie van Mc Laren en Lotus in vroegere
decennia is ook vanzelf overgegaan en zo zal het met Ferrari ook wel vergaan, we moeten alleen wat geduld oefenen. Groot verschil met vroeger is uiteraard dat er nu veel meer TV belangen mee gemoeid zijn, geen kijkers = geen inkomsten. Een paar tientallen jaren geleden mocht je al blij zijn als je op een of andere zender een F1 wedstrijd kon zien, dus dat lag wel ff anders. jan |
|
||||
|
||||
het zijn idd zeer ingrijpende veranderingen, maar ze lijken me wel interessant. Alleen vraag ik mij een beetje af of dit allemaal wel praktisch haalbaar is.
|
|
||||
|
||||
Da van die rijderswissel gaat sowieso nooit doorgaan, te veel tegenstanders. De bandenregel is echt wel ne goeie; nu is bij michelin ofwel mclaren of williams slecht bezig omda hun bolides andere banden vereisen.
|
|
|||
|
|||
ja Mario, mijn intresse was gewoon een beetje afgezwakt door dit cut-gp-jaar he...
Ik ben eigenlijk TEGEN al die kunstmatige ingrepen. De competitie zal vanzelf wel weer in een goede plooi vallen, dat is altijd zo geweest en hoe meer regels de FIA oplegt hoe erger het wordt. Het afschaffen van alle regels die ze de laatste jaren hebben ingevoerd zou al een goede stap voorwaarts zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
misschien kunnen ze dit is toepassen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Die mochten tenminste tegen elkaar rijden hé. Zeker in de tijd Prost-Senna, dat waren mss de spannendere races uit de formule 1... Laat Barri voluit strijden tegen de sjoemel en we staan al een pakske verder...
|
|