![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En als ik nu 25 euro betaal he, dus voor het 'diner'. Krijg ik dan toegang tot beide?
|
||||
|
||||
Ja. Het principe is : wie 25 euro betaalt voor het eten, mag gratis naar de fuif, wie enkel naar de fuif komt, betaalt 5 euro.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dries of Sennake (of iemand anders
![]()
|
|||
|
|||
Is genoteerd Breezz, 2 personen. Ik stuur je wel een mail met de nodige info voor betaling.
|
|
||||
|
||||
Terwijl we bezig zijn,ik ook 2 personen Driesco,k'ga honger hebben na al da karten,heb al es geprob. via de site,maar hetgeen verzonden werd,er stond daar precies nie veel op
![]()
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vrienden,
Ik zoek asap de contactgegevens van volgende mensen : Steven Moulaert Bart Sybens Ben Van Nolen Pierre Van Itterbeek Wie van deze personen de adresgegevens heeft, gelieve ze me zo vlug mogelijk door te spelen aub. Thanks |
|
||||
|
||||
check pm dries
|
||||
|
||||
Quote:
Op de site staat dit: Iedereen die een goud, zilver of brons pasje heeft krijgt automatisch gratis toegang tot het evenement, de race en de fuif. Indien hij of zij niet meerijdt of dineert dient hij of zij een rood pasje te kopen als toegangsbewijs voor de race en de fuif. Goud = race + diner + fuif + inkom (€ 75) Zilver = race + fuif+ inkom (€ 50) Brons = diner + fuif + inkom (€ 25) Oranje = voorrondes (€ 25) Rood = inkom + fuif (€ 5)
|
|||
|
|||
Wel Kartboy, het is toch duidelijk.
Als je een gouden - zilveren of bronzen pas hebt kun je naar de fuif. Breng je andere mensen mee dan dienen deze een rode pas te hebben. Is vooral bedoeld voor de mensen die willen komen kijken. Elke piloot mag automatisch naar de fuif komen maar wij hopen dat je ook wat vrienden en vriendinnen meebrengt. Die dienen dan 5 euro te betalen, nie meer dan dat. Hopelijk is alles duidelijk |
|
||||
|
||||
Aaaaaaaaaaaaah, nu snap ik het, merci hé dries.
Maja, ge hebt mij al gezien hé, ik ben niet den eerste de snuggerste hé. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Zeg Driesco , zoals gepland is er dus ook randanimatie voorzien. Kunde nie voor zowa van die Baywatch Babes zorgen ? dan hebben we naast de randanimatie ook STRAND-animatie !
Allee, ge begrijpt toch ook : Ik moet toch iet doen als ik niet rij hé... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heb begrip met sukkelaars hé : Aangezien Kurt Mollekens dan in Brazilië vertoeft (daar is er strand-animatie... ![]() Last edited by Mistery; 14-11-2002 at 08:33. |
|
||||
|
||||
Dries, check PM.
Maarten ook ![]()
|
|