![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() De dames van Driesco, mijn collega's hebben het er nu nog over. Dus in die zin heeft het wel gewerkt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Daar ging het hem dus over he Marchall, ze moeten nie schoon zijn maar opvallen. Welke babes stonden er nu weer in de P Magazine, waren dat niet de onzen ?
![]() Zoek 4 mormels met tepels als wortels en da komt allemaal goed |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Da zal het zijn
![]() |
|
||||
|
||||
top 3 :
1) RTM nr 17 2) AD sport nr 9 3) Piet konijn & co ![]() Piet konijn & co zijn tevens touringcupkampioen 2002 |
|
|||
|
|||
Ik heb ook piet konijn zijne clio gezien.
Goed geparkeert, ééntje om weg te gooien. Kelly heeft weeral pech in een endurance race. Ze hadden beter Kelly in die Yaris van toyota gezet, de francophone dames waren niet zo snel als verwacht volgens mij. Het was natuurlijk in het begin wel niet makkelijk met een zeer vettige baan, maar ja 10h zijn lang he. Ook pech voor Driesco met een afgebroken wiel aan de jacky ickx, dicht bij de boxen. ( deze is voor de teamchef ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Mmmhh Megane, je neemt me de woorden uit de mond. Spijtig dat het voor ons zo moest aflopen. Gelukkig hebben we de 24 uur gehad, anders was het maar een pover jaartje voor ons. Wat zegt het spreekwoord, eerste jaar is een studiejaar ? Dat was het zeker en vast, net telefoon gekregen van Chris en het ziet er veel slechter uit dan eerst gedacht met de Clio.
Carter gescheurd, ophanging geraakt, remmen geraakt, enz... hij zal klaar zijn voor de Racing Show, maar rijden op 21 nov zal moeilijk worden. Ik heb hier thuis één die héél kwaad is op ons team. Zo een wedstrijd verknoeien is echt s**t. We zullen wel zien maar na de race zaten me er toch enkele zaken behoorlijk dwars al heeft niet iedereen dat aan mijn gezicht gezien. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja, het doet wel een beetje pijn maar ja, shit happens!!!! spijtige zaak is dat ik er nog een paar fotos moest van laten maken, maar ja t zal voor van de winter worden zeker ![]() ![]() Maar ja het was rap vergeten ene keer de koers voorbij was ![]() ![]()
|
|