![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() dat is mijne achtergrond
|
||||
|
||||
't wordt hier echt wel een SMG-thread eh
![]()
|
||||
|
||||
Zou ik eens beide url's van die wallpapers krijgen aub. Ik haal mijn wallpapers van hier: http://www.buffyverse.info/modules.p...owgall&gid=117
|
||||
|
||||
eum, ik denk dat ik de mijne ergens van www.desktopgirls.com moet gehaald hebben....fijne site overigens
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi & eenvoudig
|
||||
|
||||
ik ben ook voor autosport maar op mijne achtergrond moet er van mijn smg staan anders ben ik ziek
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
lol
daarin heb je zeker gelijk vooral mooi
|
||||
|
||||
Awel. Aangezien ik de mijne nie op een webspace kan zetten, zal ik hem eens beschrijven. T is een foto die ik zelf getrokken heb op de Race Promotion Night. Ik was gast bij RTM, connecties hebben is toch tof. Ik liep daar gezellig rond in de pitbox van RTM en k heb daar ne foto getrokken van ne pitstop van de 56, die deed alleen mee op de RPN, want normaal zetten ze de 16 en de 17 in in ZTC. De foto is vanvoor getrokken, net als ze de banden aan het wisselen zijn. De technisch directeur of zo, de heer Edwin something, staat wel voor de wagen, beetje spijtig. En mn neef die die die gasten goe kent, staat er ook schoon op.
|
|
||||
|
||||
![]() Dit is de mijne met automatish verdwijnende menu's aan de zijkanten en ingebouwde mailchecker (rechtsonder) en winamp. |
|
||||
|
||||
Hoe krijg je dat menu???
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Proper
![]()
|
||||
|
||||
Savi, kun je me dat eens even juist uitleggen, want dit is echt wel mega-knap
|
|
||||
|
||||
Is die handel wel functioneel ? Ik heb ooit ook zo eens iets geprobeerd, en in combinatie met andere programmaatjes zat die lay-out bij momenten serieus in de weg...
Taakbalk kan je redelijk makkelijk met visual styles aanpassen, maar die grote icoontjes op het bureaublad is een ander paar mouwen ![]()
|
|