![]() |
|
|
||||
|
||||
Verstappen naar Minardi
18:23:10 - Dutch driver Jos Verstappen to make his comeback to Formula One with a move Minardi
eurosport aangezien de vorige topic titel niet echt meer klopt . ![]()
Last edited by JPMontoya; 09-01-2003 at 20:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
momenteel wordt de site van verstappen zwaar bezocht ... hij ligt half plat
![]()
|
|||
|
|||
Jos Verstappen is 2 dagen aanwezig tijdens Race & Rally International
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Goeie zet, trekt weer extra volk aan van boven de rivieren. Zeker met zo'n nieuws als vandaag
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Is er al geweten wie de teamgenoot van Verstappen bij Minardi wordt?
|
|
||||
|
||||
yups ...
Justin Wilson .... maar dat was al langer geweten dat die bij minardi aan de slag zou gaan
|
||||
|
||||
Toch best blij om Joske terug te mogen verwelkomen in 2003. Maakt het seizoen nog interessanter, samen met de nieuwe wedstrijdreglementen. Met wat chance krijgen we nog leuke races te zien dit jaar.
|
||||
|
||||
Als er dan gene belg in de F1 komt dan maar ne nederlander hè
![]() Ik ben eens benieuwd naar zijn prestaties in de Minardi |
|
||||
|
||||
't Is hem gegund
![]()
|
||||
|
||||
Hij heeft er hard genoeg voor "geknokt" moehahaha
![]() Ik vind ook wel dat em het verdiend heeft |
|
||||
|
||||
kwestie van toch iemand te hebben waar we weer de spot mee kunnen drijven in ons belgenlandje
![]()
|
||||
|
||||
Tja, dit had ik nooit verwacht. Zijn manager doet het blijkbaar zo slecht niet... HUP JOS!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
De reacties op Verstappen grenzen soms aan het pathologische heb ik vaak de indruk (dat geldt zowel voor z'n fans als voor z'n "détracteurs").
|
||||
|
||||
Jamaar Mario...
Tja, ik kan in feite niks slecht zeggen van die mens alhoewel hij er soms, zoals ze bij ons zeggen, er een sossiske kan aanhangen. In Francorchamps deed hij zelfs eens dag op mij toen hij (te voet) terug de pit opzocht...
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|