![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry Mario maar je zal moeten wachten tot op de ledenvergadering. |
|
||||
|
||||
Geen probleem. 't Was gewoon om te weten. Tot vrijdag misschien.
|
||||
|
||||
We werken ondertussen aan oplossing om je fleeze daar toch te krijgen.
![]() |
|
||||
|
||||
Hoe geraak ik daar?
Hier een paar plannekes om er te geraken:
Wij staan in de zuidhal stand Z28. ![]() ![]() ![]() ![]() Tot dan. |
|
||||
|
||||
klein vraagske, hoelang is dat ongeveer rijden van antwerpen uit?
|
||||
|
||||
Bwa, laat ons zeggen... ongeveer bij benadering, a peu pres, ja zo ongeveer in die grootte van tijdsorde moet dat toch iets zijn.
|
|
||||
|
||||
een dik uur...............heel makkelijk te vinden.
Antwerpen-Hasselt-Maastricht-Luik.........en dan afslag 55 AZM/MECC. Parkeren is reteduur daar, kan ook uiteraard voor niks.........kwestie van 5 minuten lopen ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Mercikes
|
|||
|
|||
... en ik heb gewonnen :
Een VIP-weekend met hotelovernachting inclusief paddockkaarten voor de ShowNight is gewonnen door dhr. L. Stevens uit Brugge, België. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als mijn studies het toelaten en ik mag mee van Brosius en Oneliner dan kom ik zondag langs! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Werner,
Merçi om ons via jouw mooie plannetje ook te zeggen hoe we er per vliegtuig geraken...Nu kunnen we rap es over en weer vliegen vanuit Sharm el Dinges hé...Sennake...Flugel...Alex 4x4...Peppi...Pascal...Mistery...'t is al een schoon bendeke ginderachter ! Enfin, we bellen wel wanneer ge ons moogt komen afhalen op de luchthaven ![]() ![]() ![]() (Oh ja...zet een paar Duvels klaar hé ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|