![]() |
|
|
||||
|
||||
Dit jaar kwalificaties op VRT ?
Heeft er iemand enig idee of we dit jaar wél kwalificaties zullen zien op Canvas ?
|
||||
|
||||
Re: Dit jaar kwalificaties op VRT ?
Quote:
|
||||
|
||||
Ik hoop van wel, maar ik denk van niet
![]() |
|
||||
|
||||
Ik hoop het ook , maar vrees er een beetje voor.
Vorig jaar had ik er zelfs speciaal een mailtje naar de vrt-sportdienst voor gestuurd (ja, ik weet het, ben een beetje formule 1 fanaat ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik verwijs graag naar de posts die ik vorig jaar allemaal rond dit onderwerp gedaan eb. volgens mij zullen ze nog wel enige steek houden.
http://forum.depaddock.eu/showthread...&highlight=VRT http://forum.depaddock.eu/showthread...&highlight=VRT http://forum.depaddock.eu/showthread...&highlight=VRT
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vrees dat dat dees jaar juist tzelfde zal zijn. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Kleine correctie : vorig jaar werden er slechts vier kwalificaties uitgezonden maar daar waren Lammers en Goossens nooit op aanwezig.
|
||||
|
||||
![]()
Belangrijker is de vraag of er op de RTB quals zijn... een beetje deftige commentaar inbegrepen...
![]() |
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis heeft RTBF weer hetzelfde pakket als in 2002.
|
||||
|
||||
![]()
Cool...
|
|
|||
|
|||
Voor goed en degelijk materiaal moeten wij bij de hollanders zijn nl. via schotel op RTL 5.
Het is moeilijk om toe te geven maar die mannen doen da goed. ![]() Die mannen zitten in de pits (2 man zelfs, die konstant rondlopen daar) en zelfs vorig jaar regelmatig de board radio van Button aanwezig. Die mannen hebben alles live, qualif. en race met ook elke race een intervieuw. ( schumi, bernie, Max Mosley, J. Todt en alle andere) Misschien dat de belgen daar maar eens een voorbeeld van moeten nemen. Wij danken U RTL 5. groeten Megane |
|
||||
|
||||
Quote:
Die man was echt close met een aantal rijders, stelde ook andere vragen als gebruikelijk. Die Jack Plooij komt niet veel verder dan: What about the car? of Weather, Track enzovoort. Maar mijn beeld van 2002 is niet helemaal correct wellicht, heb maar een paar GP's gezien op TV. Wat betreft het studiogedeelte: Lammers, Huisman en Hezemans doen dat leuk, alleen jammer dat die Ruud Terkwijle daar zit.....gatsie.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik heb vorig jaar de f1 op de RTBF leren kennen omwille van de verslaggeving met zijn begrafenissfeer op Canvas. Daarvoor keek ik altijd op Kanaal 2 en ik vond de verslaggeving van Baert en Verellen best te pruimen, in tegenstelling tot vele anderen. Eigenlijk is het doodjammer dat de formule 1 niet meer op de BBC wordt uitgegeven want met Murray Walker werd de saaiste race spectaculair.
Maar goed, voor wie een paar woorden frans spreekt is er eigenlijk geen alternatief. La Deux rules.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|