![]() |
|
|
View Poll Results: Welke formule verkies je? | |||
Formule 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 34.62% |
Formule 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 65.38% |
Voters: 26. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Van de uitslag van de A-finale heb ik een exemplaar in mijn bezit
|
|
||||
|
||||
Even een verslagje van speesman. Tijdens de kwalificaties had ik vrij vroeg een serieuze crash. Anneke stond namelijk in de banden vlak na de snelle 90° naar rechts en de marshall had dat niet gezien (en ik ook niet
![]() In die A-finale stond ik laatste op de grid en ik ben ook laatste gebleven. Ik mistte mijn start en ik geraakte ook niet echt in het tempo. Elke ronde slipte ik wel ergens een beetje (ik weet niet of het aan mij of aan de kart lag) en ik geraakte dan ook niet onder de 32". Toch was het een fijne dag en heb me heel goed geamuseerd. Zeker voor herhaling vatbaar !!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Vond het een beetje jammer dat Beemer moest opgeven want ik had idd zin een portie onderlinge strijd ![]() En dan wil ook nog even zeggen dat ik het echt wel leuk vond en eigenlijk heb ik gisteren wel het een en het ander bijgeleerd. Was interessant en een leuke optie echt waar! en ik heb dus een exemplaar van de resultaten van de C finale |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Helaas door stomme omstandigheden kon ik er niet bijzijn, had nochtans betaald en gepland om te komen, en lees hier dat ik duidelijk wat heb gemist, zowel wat vergadering als karting betreft. Zal voor de volgende keer zijn zeker.
|
|
||||
|
||||
![]()
Lol, ik ben dus niet de enige die "stijf" was? Zondagmorgen voelde ik me precies alsof er een vrachtwagen over m'n lijf gepasseerd was... tijd om enkele spieren oefening te geven denk ik...
Toffe race, toffe sfeer, toffe Karting met mensen die nog enthousiast een uitlegske willen geven! Voor herhaling vatbaar! |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg dat "Extreme Kart" een schot in de roos was. Nu iedereen zo ongeveer weet waar het gelegen is kunnen we dan ook wel stellen dat ze ons daar nog gaan zien
![]() Wat niet betekent dat we ergens anders niet eens gaan karten eh! We hebben nu al de provincies Oost-Vlaanderen gehad, Vlaams-Brabant, Antwerpen, dus Limburg en West-Vlaanderen moeten ook eens aan de beurt komen... Wat West-Vlaanderen betreft ken ik eigenlijk alleen Kortrijk (maar onze leden van die kanten gaan me zeker meer tips kunnen geven), maar in Limburg ken ik alvast een paar leuke kartings. In Bilzen bv hebben ze ook een toffe baan waar we ons hart eens zouden kunnen ophalen... |
|
|||
|
|||
in Bilzen mag je wel ni zo botsen als bij Extreme hé
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De rondetijden zien op je stuurtje is anders ook praktisch. De eerste keer dat ik dit zag...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik kan je , wat LIMBURG betreft, zeker en vast ACTION KART in HASSELT aanbevelen. Vrij korte baan, dus maximum 10 deelnemers per heat, maar zeer technisch...Een mogelijkheid om ook de "iets meer omvattenden" onder ons de kans te geven om zicht te meten met "de lichte mannekes", gezien het voldoende aanwezig zijn van grip op deze piste. Personen van 90 kg hebben al grip...die van 55 kg moeten die gaan zoeken...zeer technisch dus, en ook aangenamen omgeving en cafetaria... In overweging te nemen... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Als de volgende karting meeting in Hasselt door gaat, kom ik zeker !!
Ik heb nog nooit met Depaddock gaan karten, en dit zou de ideale gelegenheid zijn. Vincent
|
||||
|
||||
Zolang het maar niet Maasmechelen is..................
De rest, watch out for the Limbo-man
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
In West-Vlaanderen heb je ook nog route49 en dat ligt als ik me niet vergis ongeveer lans de n49 expressweg. De kartbaan in Bilzen heeft een brug in het circuit en lijkt me dan ook zeer leuk om eens te doen
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|