![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuwe timing F1 weekend
Dit is de nieuwe timing voor een F1 weekend.
Quote:
Het is alleen te hopen dat er Zondags wat support races gaan zijn want anders is er niks te zien. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd wat de vrt er van gaat uitzenden.
|
|
||||
|
||||
vind de vrijdag wel raar.............
voorheen 2 * 45 minuten + 60 minuten = 150 minuten training!!!! nu (als je dus 's morgens test) maar 60 minuten training en dan wel 60 minuten Quali...............maar dat is niet moment om iets te leren................
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Idd, Werner. En liefst géne Porche Pirelli cup maar F3 en enkele andere éénzitter toestanden. Als je die porches ziet voorbijzwalpen na de F1's is het altijd een beetje de lach inhouden... (zelfs al was ik tijdens onboard beelden van de porches verrast hoe die mannen ook op de limiet vlammen...)
![]() |
|
||||
|
||||
De precieze procedures voor de quali's:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Daat lijkt verdacht veel op "If Then Else" en dat vaak na elkaar. Er zijn duizend en 1 dingen die in die procedure tijdens dat ene uur in de soep kunnen draaien. Controverses zullen schering en inslag zijn vrees ik. Ofwel gaat het goed, ofwel wordt het een grote knoeiboel.
Ik hou mijn hart al vast! ![]() |
|
||||
|
||||
Pfff, al die regels, ik heb eigenlijk geen goesting om da te lezen. Als er zo'n regeling voor is, weet ik nu al dat het F1-seizoen me geen bal meer zal kunnen schelen (omdat de pole-prono zo veel te moeilijk zal worden
![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|