![]() |
|
|
||||
|
||||
Johan,
Vrij simpel dacht ik. Gewoon gas geven. ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Werner333; 05-07-2001 at 20:27. |
|
|||
|
|||
ik kijk er al naar uit om is te klappe me de [oudere generatie]
|
|
||||
|
||||
We hebben nu lang naar ne datum gezocht, maar heeft iemand al een idee hoe laat dit alles doorgaat. Ik ben nl te vinden voor 's namiddags zodat het niet te laat wordt om naar huis te gaan. BTW ik wil (indien ik kom) ook chauffeur zijn, maar dan moet ik ne gids bij me hebben, want tot aan de ring in Antwerpen kan ik komen, maar laat me niet door Antwerpen crossen, want ik ken er mijne weg nie. Ik neem in Kwaadmechelen de autosnelweg richtng Antwerpen. O ja gelieve er rekening mee te houden (voor de MS-HATERS) er kleeft een groot logo van MS op mijn achterruit, als ge in zo nen auto niet wil zitten ge waart verwittigd.
|
|
|||
|
|||
nice car bernie
|
|
||||
|
||||
What's the problem ??
|
|
|||
|
|||
euh das wel POSITIEF bedoeld he
|
|
||||
|
||||
allez 't is goe ge moogt meerijden
|
|
||||
|
||||
Hoe laat is de briefing, de warm-up enz............
|
|
||||
|
||||
kpeis dat zo rond 11h00 samenkomen wel mooi zou zijn!!!
De vorige keer was dat aan het station van Berchem, zodat diegenen die met de geliefden NMBS moesten komen daar opgepikt konden worden door diegenen met auto's!!! indien nodig kan ik uitgebreide routebeschrijvingen posten voor diegenen die dit nodig hebben!! Dan kunnen we daar op cafe rustig ewa drinken en babbelen over alles wat mee auto-sporten te maken heeft!! daarna iets eten, en tegen 14h30 naar de kartbaan!!! daar enkele sessies karten, om dan daarna de verdere plannen te beslissen, en iedereen de kans te geven te vertrekken wanneer die dat wilt!! Ik zou zo bv ten laatste om 18h00 (liefst vroeger (17h00)) op mijnen trein willen zitten gezien ikke daar nog een heel jeugdkamp moet gaan voorbereiden!!! airco
|
||||
|
||||
niet slecht, schitterend eigenlijk. Ik leg het voor aan de Raad van Bestuur en de Inrichtende Macht, en hoop zo spoedig mogelijk te kunnen bevestigen.
|
|
||||
|
||||
Als ik volgende week die sessies vastleg, is het dan goed dat we een kwartier pauze nemen tussen de 1e en de 2e?
En voor Johan => we kunnen in de 2e sessie misschien gaan staan adh van de uitslag van de 1e sessie, maar dan omgekeerd. Dus de laatste 1st en de 1e laatst enz enz enz.
|
||||
|
||||
ik kom nie nor de meeting van 21/22 kwestie dak het kamp boven de meeting verkies srry dudes
en die in september, dan stuur ik een kaartje van blokgenot nor ulle vrees ik........ greetz the female Last edited by pika-RIP; 06-07-2001 at 11:15. |
|
||||
|
||||
pak mor een half uur zene oneliner!!!
dan hebben we tijd om op ons gemak iets te drinken alvorens door te rijden!!! airco
|
|||
|
|||
ja reken mij er ook maar bij: 9
Nooll |
|
|||
|
|||
de tweede sessie mag de laatste starte??????
YESSSSSSSSSSSSS -> |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|