![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
==> grondregel ? ![]() En F1-fans zijn enkel mensen die het 2200 blz regelboek volledig kennen? Ik meen dan toch wel te mogen aannemen dat we de mogelijke groep F1-fans mogen beperken tot enkele duizenden over de gehele aardbol ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zwaar
![]() |
|
||||
|
||||
Laatste Race Stopped was 1997: Panis crasht in Canada in een race die 69 rondjes moest duren maar er uiteindelijk 'maar' 55 werden:
52 Current Positions: (1) M.Schumacher (2) J.Alesi (3) G.Fisichella (4) H.Frentzen (5) J.Herbert (6) S.Nakano 52 Safety Car on track 53 54 Panis hurt 55 Ambulance on track 56 RACE STOPPED alstublieftdankuwel. In die 4 rondjes na Panis' crash is er wel niets meer gebeurd, dankzij die safety car. De verwarring die er nu is, is mede te danken aan het feit dat vlak na Webber's crash de race werd stilgelegd, en er dus geen safety car buiten kwam (wat trouwens juiste beslissing was, immers, maak die baan maar es proper + gewonde coureur op de koop toe...)
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Voor de geïnteresseerden: F1 Brazilië begint nu op Canvas...
![]()
|
||||
|
||||
Och ja, het was een zeer intressante race! Jammer van die zware crash van Webber en Alonso, want die mannen waren goed bezig. Over fisichella kan ik kort zijn, ik denk niet dat hij zou gewonnen hebben, aangezien zijn wagen het juist na de rode vlag begeeft, had dat tijdens de race ook gebeurt en was kimmi er toch weer langs gegaan. Jammer voor Bari. Van Alonso gaan we nog veel horen denk ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
En het regent daar precies. Dat daar maar geen ongelukken van komen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
stilstaan = gaan airflow = geen koeling Het is niet omdat fisico zijn motor ploft in het park fermé dat hij dat ook zou gedaan hebben tijdens de race
|
||||
|
||||
Trouwens, mensen, we hebben verdorie wat gemist hé:
Quote:
![]() ![]() ![]() Ik wou dat kind best wel zien afvlaggen ![]()
|
||||
|
||||
ik weet één ding: bangelijke grand prix gezien!!!
en de teams met financiële problemen hebben nog de meest bewuste rijders (alleen firman kon er gewoon niks aan doen), maar verstappen en wilson hebben mooi hun auto uit de banden gehouden na hun spin! toch wel chapeau, hoe komt het dat de rest dat eigenlijk niet kan! soit, heb me geamuseerd tijdens de GP, maar het was inderdaad een beetje té veel van het goede w.b. crashes, ik zou de rekeningen niet graag betalen!
|
||||
|
||||
FF over de race nu:
Fantastische race van McLaren, beide rijders waren top, dat Fischi niet gewonnen heeft is volledig naar de letter van het reglement, en ge moet eerlijk zijn, we hebben hem anders bijna niet gezien in de race hé, reed mischien op zijn laatste benzine dampen en moest mischien sebiet binnenkomen om te tanken, en ging Raikonnen ook niet meer binnenkomen? EDIT: Raikonnen heeft juist verklaart dat hij de ronde van de laatste crasches juist binnenkwam voor zijn laatste pitstop, dus das al 1 van mijn juist geschrevn bevindingen en voorspellingen betreffende de eigenlijke winnaar van de race moest die gewoon door gegaan zijn: Coulthard. end EDIT Dan was Coulthard weer leider (had 20 sec voorsprong voor zijn pitstop) en Kimi 2e, Alonso mischien derde en Fischi 4e. Ik vind dus dat Kimi volledig verdiend gewonnen heeft maar het moest eigenlijk zijn ploegmaat zijn hé. derde man op het podium mocht dan Alonso of Fischi zijn. Oook vind ik dat zoals iemand hier al vermeld had: als enkele rijders (waaronder de "regenkoning" Shumi) in dezelfde bocht slippen ze eigenlijk moeten gewaarschuwd zijn en daar ff kalmer aan doen, dus hebben ze daar allemaal een fout gemaakt hé! De Mclarens slipten wel niet! Ook gezien dat Verstappen een van de enigste is die daar ongeschonden gestrand is. Al bij al dus een interressante race, spektakel, onvoorspelbaarheid, craches (de laatste waren er wel te veel aan), spanning, en stof om over te praten zoals te zien is in deze thread. Greetz, Laskaat Last edited by Laskaat; 07-04-2003 at 01:01. |
|
||||
|
||||
Nog dit even:
HAHAHAHAHA quota Paul Stoddart, bron F1 Racing.nl: "Vandaag was de eerste keer ooit dat Minardi in de positie was om de race te winnen", liet teambaas Paul Stoddart weten. "Veel mensen zullen nu wel lachen, maar alleen de mensen binnen het team kennen de waarheid. We hadden de strategie, maar niet het geluk." HIHIHIHI |
|
||||
|
||||
Quote:
Minardi staat op Bridgestone en het was duidelijk dat bij opdrogende baan de bridgestones het beste waren. Fisico pakte in zijn jordan (toch ook geen wereldwagen) 2 seconden/lap op raikonnen eens hij er voorbij was Reken er dan nog de uitzondelijke omstandigheden bij .... dan is het geheel al niet meer zo onmogelijk ... Ok winnen is misschien euforisch gesteld door stodart, maar een podium behoorde tot de mogelijkheden.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|