![]() |
|
|
|||
|
|||
Overschatte piloten
Nu ik toch bezig ben met knuppels in hoenderhokken te werpen:
wat mij wederom opviel tijdens de trainingen was dat er een aantal piloten rondrijdne in de F1 die blijkbaar beter zijn in het verkopen van hun imago dan in het etaleren van talenten... Jacques Villeneuve, JP-Montoya, DC... eigenlijk hebben zij toch één ding gemeen, namelijk een wat overschat talent... Andere piloten hebben niet de middelen en presteren even goed of beter en sommige van voornoemde rijders hun teamgenoten bewijzen ergens mijn stelling: Button, Raikonen... Of niet??? |
|
||||
|
||||
DC heeft al wel gewonnen dit seizoen. Over Villeneuve heb je gelijk: grote mond, maar resultaat ho maar. Montoya heeft gewoon een dipje op het moment.
|
||||
|
||||
Martin Brundle over JV; prachtige vloeiende stijl, een ongelooflijke snelheid door de apex maar ik snap niet waar hij tijd verliest...
|
||||
|
||||
tja Villeneuve is dan ex-wereldkampioen ... dat kan DC dan weer niet voorleggen ...
Ik denk dat bovengenoemde piloten 1 ding gemeen hebben ..... *** Ze kunnen prestaties neerzetten als de wagen goed loopt. Door de pers en mede door hun eigen houding tegenover die pers ontstaat de illusie dat ze een fenomenale prestatie neergezet hebben. Van een matige wagen een snelle wagen maken kunnen ze echter niet. M. Schumacher kan dat wel ... En het heeft er alle schijn van dat Alonso en Raikonnen deze gave ook hebben. Wat Button betreft ..... Extreem twijfelgeval .... Alhoewel hij het nu wel beter doet dan Villeneuve zou ik hem eerder bij de opgeblazen talenten plaatsen. ***
|
||||
|
||||
Bij Dc denk ik dat je je vergist, als de wagen voor geen meter loopt is DC meestal de snellere van zijn teamgenoot. Is de wagen goed dan krijgt DC een pak voor zijn broek...
|
||||
|
||||
Re: Overschatte piloten
Quote:
Raikonen... zeker takent, maar duidelijk beter dan Coulthard.... nee. Is er vandaag trouwens vrij lullig afgegaan. De "Iceman" ging even niet goed met de druk om. McLaren en Williams krijgen hier rake klappen of zou Ferrari, net als de teams die de top 10 opvullen op 3 stops zitten? Wat denken jullie? -Heeft Ferrari de kloof hersteld of wordt hier blufpoker gespeeld? Jan. =---
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Re: Re: Overschatte piloten
Quote:
maar dan in de zin dat alle potentieel er nog niet uit gehaald is ...
|
||||
|
||||
Re: Re: Overschatte piloten
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
de kloof in snelheid die ze vorig seizoen hadden ....
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() Hij zou beter wa gas ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb het moeilijk dat er hier sommigen liggen te kappen op Villeneuve. Hij is nl nog één van de weinige "pur sang" racers. Als ze hem nu eens in een beter vehinkel kunnen plaatsen dan die BAR... In elk geval zitten er volgens mij teveel berekende kleurloze individuen tussen de F1 piloten. Ik zie graag eens een fameus inhaalmaneuver, én liefst een beetje een spectaculaire rijstijl. Is een kleurloos pilootje zoals Ralfie misschien zo interessant om zien misschien? Nu volgt er al commentaar op Raikonen. Die gast heeft de gevestigde waarden anders al een ferm poepje laten ruiken dit jaar...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
In 2001 kon Ralf zelfs 3 zege's op zijn naam boeken, tegen 1tje voor Montoya. Montoya's enige zege tot nu toe. Dat men dan zit te janken dat deze kerel niet thuishoort bij Williams vind ik zwaar overdreven. Hou eerst die Colombiaan wat in toom en tik die kerel ook eens op de vingers, Patrick Head en Frank ! Werp wel geen camera tegen z'n hoofd aan, of je bent een f*cking idiot ! Wat Villeneuve betreft: Het voorbeeld van hoe talent langzaam maar zeker afsterft bij een 'mislukt' middenmoot team. 'Mislukt' in hun ambitie: Herinner je de 'wij gaan voor de titel'-leuzes in '99 toen het team aan z'n eerste seizoen begon. Het jaar erna was het al van 'wij gaan voor het eerste podium', wat ineens wat minder leuk klonk. Villeneuve had het in zich, en misschien heeft hij het nog, maar dankzij die BAR lukt het niet meer. Ik zou voorstander zijn van een soort 'swap' tussen Trulli en Villeneuve volgend seizoen. Villeneuve en Renault bleek in het verleden een goede combinatie te zijn, waarom ook nu niet ? Laten we trouwens niet vergeten dat deze kerel echt wel rijden kan: Pole pakken in Australië - Melbourne '96 als rookie, op een circuit waar geen enkel coureur ervaring op had ? Doe het maar eens na, Montoya's !
|
|