De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Games
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-07-2001, 20:06
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Exclamation GPL'ers aandacht !

Aandacht, aandacht,

In de loop van dit weekend zal ik waarschijnlijk een race hosten als test. Gewoon om te zien of m'n computer het aankan om meer dan 7 gasten te huizen.

Het is heel goed mogelijk dat we een speciale, daartoe geregelde server gaan mogen gebruiken, dus hopelijk zullen we het niet via mij moeten doen, maar ik wil toch eens testen voor het geval die server buiten dienst is, dus bij noodgevallen.

Daarom deze oproep: geïnteresseerden worden warm aanbevolen op zondagavond te joinen. Het zal waarschijnlijk een intermediate short race op Monza worden en dient dus gewoon als test. Maar zo krijgen we misschien ook een idee van hoeveel personen zullen meedoen.

Meer info volgt.
Old 22-07-2001, 09:31
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

AANDACHT AANDACHT, OPROEP AAN DIEGENEN DIE WILLEN MEEDOEN MET DE "BIZLAND LIGA" (voorzover die naam nog van toepassing is . Misschien eens brainstormen over een naam ?)

VANAVOND HOST IK ROND 9u00 - 9u30 EEN NOVICE RACE IN MONZA. BEDOELING IS NIET ZOZEER VAN TEGEN ELKAAR TE RACEN, MAAR OM TE ZIEN HOE HET GAAT ALS IK SERVER BEN.

IK VERMOED DAT HET NIET VLOT ZAL VERLOPEN, MAAR IK WIL HET WEL EENS TESTEN INGEVAL WE EENS GEEN BEROEP KUNNEN DOEN OP DE SPECIALE SERVER.

VERZAMELEN IN ONZE CHATROOM EN VOOR MENSEN DIE LATER KOMEN, UITKIJKEN NAAR 'Kim Bootje' MET EEN NOVICE RACE IN MONZA.

WACHTWOORD IS "goudvis".

TER HERRINERING: HET IS DUS NIET PER SE DE BEDOELING TE RACEN, MAAR OM TE ZIEN OF MIJN COMPUTER VEEL GASTEN AANKAN. ALS JE NAUWELIJKS TIJD HEBT, KUN JE GEWOON EVEN BINNENSPRINGEN EN EVEN EEN RONDJE RIJDEN. JE HOEFT NIET PER SE DE HELE SESSIE AF TE WERKEN.
Old 22-07-2001, 11:58
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ik ga er trachten te zijn Mario...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 22-07-2001, 15:45
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

't Zal half tien worden.
Old 24-07-2001, 10:06
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Om de Vlaamse tak op de hoogte te houden, bij deze:

De naam voor volgend seizoen is bekent: The Vroem Racing league (TVRL) Waarom die naam??? Ik zou het niet weten klinkt wel leuk...

De kalender is zo goed als rond. Alleen de datum moet nog bekent worden gemaakt. Maar op welke circuits gereden wordt en in welke volgorde is bekent:
1) Monza (GP van Italië)
2) Glacier (GP van ??)
3) Mexico (GP van Mexico)
4) Österreichring (GP van Oostenrijk)
5) Solitude (GP van Duitsland)
6) Silverstone (GP van Engeland)
7) Monaco (GP van Monaco)
8) Spa (GP van België)
9) Zandvoort (GP van Nederland)
10) Snetterton '67 (GP van ??)
11) Talladega (GP van VSA)

De 2 fun grandprix' moeten nog een plekje krijgen...

De race's afstand wordt intermaidite long.

Op welke avond de race gereden wordt hangt af wanneer iedereen kan. Bij het inschrijf formulier kan iedereen aangeven wanneer hij wel en wanneer hij niet kan. (Het inschrijven kan eind augustus begin september).

De regels voor volgend seizoen zijn er ook al. Alleen zullen er hier en daar nog wat bijgeschaafd moeten worden, maar dat moet nog even in overleg gebeuren.

Dan is er nog maar 1 ding over. Dat is een server. Niet geheel onbelangrijk natuurlijk... Waarschijnlijk hebben we al een server gevonden. Mocht die het niet worden kunnen we misschien nog een andere goede server gebruiken. Mochten daar nog problemen mee zijn dan gaan we over tot de server van mario. Afhankelijk van de server kapiciteit kunnen er een bepaald aantal deelnemers meedoen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Inschrijven kan dus via de website. (www.25mb.nl/gpl) Die site is nog niet goed en die wordt helemaal op het net gezet wanneer ik terug ben van vakantie. Op die site komt van alles te staan: Nieuws, regels, kalender, de stand en een inschrijf formulier. Natuurlijk komen er ook andere dingen op. eind augustus begin september kun je je dus inschrijven daar kun je oook aangeven wanneer je wel en wanneer je persé niet kan. Naddat de inschijving gesloten is kan dan ook bekent zijn wanneer de race gereden kan worden. Ga er iig maar van uit dat het op donderdag avond verreden gaat worden omdat dan de meeste waarschijnlijk zullen kunnen omdat er op die avond ook FGPLL is (de TVRL zal dan die andere week worden gereden)..
Mochten er veel niet kunnen op donderdag avond dan zal ie waarschijnlijk veranderen. Of iemand moet nu al een goede suggestie hebben..

Ik hoop dat iedereen nu wat wijzer is geworden. zijn er nog vragen dan kun je ze hier stellen of mailen naar grandprixlegends@hotmail.com

Old 24-07-2001, 10:41
Sennake's Avatar
Administrator

Dan zal je toch eens moeten vertellen waar al die circuits te downloaden zijn die niet standaard in het spel zitten eh Mario...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 25-07-2001, 10:51
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ik heb enkele tientallen GPL-links, maar eigenlijk zou deze moeten volstaan: http://www.noctua.f2s.com/links.html Van daar kom je zowat overal (hoe noemt zoiets ? een portal ???)

Ik zal er nog wel eens posten.

Let wel als je Snetterton wilt downloaden. Er zijn twee versies: een die gewoon 'Snetterton' heet en de andere heet 'Snetterton67'. De eerste versie heeft enkele leuke attributen, zoals bekende personages die langs het circuit staan (je moet ze weten te vinden; Mr. Bean en John Clees onder andere) en een paar 'killer rabbits' op een welbepaalde plek. Wij zullen echter op de tweede versie rijden, die een iets andere lay-out heeft.
Old 25-07-2001, 13:32
Sennake's Avatar
Administrator

Ik heb ze allemaal gedownd, Mario, behalve Talladega. Die is gewoon niet te vinden jong! Heb hij die patch? Kan je ze me dan aub doorsturen via email?

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 25-07-2001, 14:25
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Da's waar Sennake. Compleet vergeten.

Ik had dat ook nergens gedownload, maar opgestuurd gekregen via icq of mail. Ik ga vanavond nog eens kijken of ik het terugvind.

Dat circuit is namelijk een oval en er is een 'Oval track converter' of zoiets voor nodig. Ik laat je nog iets weten of stuur het vanavond op.
Old 25-07-2001, 18:15
Sennake's Avatar
Administrator

Das fijn, Mario :-)
Overigens heb ik vandaag een FF stuur gekocht, het ziet er compleet hetzelfde uit als het jouwe maar het heet wel "Thrustmaster". 5999 fr in de FNAC.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 25-07-2001, 18:48
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Ja, da's hetzelfde stuur. Guillemot heeft ooit Thrustmaster opgekocht en ik vermoed dat die laatste naam wat beter in de markt ligt.

Ik kijk straks voor dat circuit. Eerst eten.
Old 26-07-2001, 16:53
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

goed nieuws...

Zeg Mario, wanneer kan ik me in feite inschrijven? De ligt blijkbaar dood, of de link is niet juist. Ik ben in ieder geval razend enthousiast, en ga alvast wat circuits downen.
Reply With Quote
Old 26-07-2001, 16:55
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

oeeps

had beter moeten lezen, tot eind augustus, sorry...
Reply With Quote
Old 26-07-2001, 21:35
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Hé, de verloren zoon is terug .
Old 27-07-2001, 09:30
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Hoe gaat het eigenlijk met uw nieuw stuur Sennake ? En werkt Taladega ?

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules