De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 18-05-2003, 13:54
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
GP F1 Oostenrijk - De Race !

't ziet er regenweer uit...

Old 18-05-2003, 13:56
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Old 18-05-2003, 15:17
RacingBoy-'s Avatar
RacingBoy- RacingBoy- is offline
De Paddock Rookie

het werd daarnet ffkes warm in de pitbox van Ferrari
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 15:35
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Old 18-05-2003, 16:00
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

En de derde opeenvolgende voor Schumacher. De F2003-GA is niet overtuigend sneller, maar hij weet toch wel elke keer mooi te winnen.

Fijne race gezien. Kwam laat op gang dankzij Da Matta en Verstappens Safety Car. Schumacher kreeg het in de pits idd wel heel warm, en toch weet de kerel quasi op z'n gemak te winnen.
BMW ziet af, Raikkonen klampt aan. Toch nog mooi duel tussen Barri en de Ijsvent die bijna smolt onder Barrichello's druk.

Pro:
*Ferrari....juist ja. Door vuur en regen, niemand houdt ze tegen.
*Raikkonen. Altijd aanwezig.
*Button: Eindelijk wat op de voorgrond. En dan in zo'n rotwagen. Vraag maar aan Villeneuve, die me toch wel -terecht- zwaar gefrustreerd leek
*Webber: Uit de pits starten en een puntje of twee scoren. Mooie race
*Pizzonia: Toch best knappe race. Mag blijven bij Jaguar.

Flop:
*Minardi - Verstappen. Help ! Wat doet dit team nog in de moderne F1 ? Geen resultaten, geen geld.....Ik geef Minardi niet lang meer
*Toyota: Dit is echt niet de manier om vooruitgang te boeken. Panis moet zwaar balen. Da Matta laat de GP een kwartier later beginnen.
*BMW-Williams: BMW loopt te klagen dat Williams slecht bezig is. Eerst eens naar de betrouwbaarheid van de eigen motor zien, misschien ? Ralfke redt zoals altijd nog de meubels.
*BAR - Villeneuve: Frustrerend.

Frustrerend dus. Ook frustrerend hoe Stefaan Zwammers de namen van twee andere sites noemde toen hij het over Montoya vs. Camera had. DePaddock bestaat langer als één van beide concurrerende sites en op de koop toe werkt dit forum een stukje beter dan beide sites. Of ben ik nu een opschepper ? Bah. Vanaf volgende week terug rtbf2-screenshots !

Finish.

Last edited by Finish; 18-05-2003 at 16:03.
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 16:01
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

Toch een mooie grand prix gezien, geen moment verveling.

ai ai, waar gaat Williams naartoe?
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 16:05
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Zegge, ik ben medewerker van f1world.be en k vind da wij ook wel wa aandacht verdienen, no disrespect. En ik denk dat de VRT hier niet zoveel komt, omdat dit enkel een forum is en geen nieuwssite.
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 16:11
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Finish
nog de meubels.

Frustrerend dus. Ook frustrerend hoe Stefaan Zwammers de namen van twee andere sites noemde toen hij het over Montoya vs. Camera had. DePaddock bestaat langer als één van beide concurrerende sites en op de koop toe werkt dit forum een stukje beter dan beide sites. Of ben ik nu een opschepper ? Bah. Vanaf volgende week terug rtbf2-screenshots !

Finish.
Mja, alhoewel ik eerder op F1pits zit, en daar ook meer post, kan ik u geen ongelijk geven. Ik heb het op het forum van F1pits ook al gezegd dat het daar puur qua autosport nieuws en andere beneden niveau ligt. Terwijl de paddock wel een autosport forum pur sang is. Mischien eens een mailtje naar de VRT sturen, wie weet...
Old 18-05-2003, 16:13
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Finish, ik ben toch niet akkoord met uw stelling over de BAR. Als je 4de kan eindigen kan je moeilijk stellen dat dit een rotwagen is. Het is Villeneuve die in de fout gaat door z'n motor te laten afslaan en zo een zo goed als zeker plaats in de punten weggooid. Alle, dat vind ik ervan
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 16:14
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Villeuve moet niet klagen, hij heeft in z'n eerste stop een nieuw stuurtje aangeboden gekregen, en hij heeft dit gewijgerd. Hij moet dus niet klagen als het er later volledig de brui aan heeft...
Old 18-05-2003, 16:15
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by sledge
Mja, alhoewel ik eerder op F1pits zit, en daar ook meer post, kan ik u geen ongelijk geven. Ik heb het op het forum van F1pits ook al gezegd dat het daar puur qua autosport nieuws en andere beneden niveau ligt. Terwijl de paddock wel een autosport forum pur sang is. Mischien eens een mailtje naar de VRT sturen, wie weet...
Merci ze.
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 16:18
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by redje
Merci ze.
Zoals ik dus al eerder zei, op f1pits word er bijzonder weinig over F1 gesproken, tenzij dan in negatieve zin. Mn meeste post gaan trouwens over F1rem. En nog iets, wat is er mis met mijn bericht? Heb ik dan geen recht om de waarheid te spreken? Nuja, laten we gewoon over de race verderdoen.
Old 18-05-2003, 16:19
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by sledge
Zoals ik dus al eerder zei, op f1pits word er bijzonder weinig over F1 gesproken, tenzij dan in negatieve zin. Mn meeste post gaan trouwens over F1rem. En nog iets, wat is er mis met mijn bericht? Heb ik dan geen recht om de waarheid te spreken? Nuja, laten we gewoon over de race verderdoen.
Sorry, khad da misbegrepen. Kdacht da ge over f1world bezig was.
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 16:34
thecrowd thecrowd is offline
De Paddock Rookie

Het zou spijtig zijn als dit de laatste A1 ring was, mooie race gezien. Spannend tot op het laatste.

zelfs het begin...3de keer goeie keer.
Reply With Quote
Old 18-05-2003, 16:36
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Finish
En de derde opeenvolgende voor Schumacher. De F2003-GA is niet overtuigend sneller, maar hij weet toch wel elke keer mooi te winnen.

Pro:
*Ferrari....juist ja. Door vuur en regen, niemand houdt ze tegen.
*Raikkonen. Altijd aanwezig.
*Button: Eindelijk wat op de voorgrond. En dan in zo'n rotwagen. Vraag maar aan Villeneuve, die me toch wel -terecht- zwaar gefrustreerd leek
*Webber: Uit de pits starten en een puntje of twee scoren. Mooie race
*Pizzonia: Toch best knappe race. Mag blijven bij Jaguar.

Flop:
*Minardi - Verstappen. Help ! Wat doet dit team nog in de moderne F1 ? Geen resultaten, geen geld.....Ik geef Minardi niet lang meer
*Toyota: Dit is echt niet de manier om vooruitgang te boeken. Panis moet zwaar balen. Da Matta laat de GP een kwartier later beginnen.
*BMW-Williams: BMW loopt te klagen dat Williams slecht bezig is. Eerst eens naar de betrouwbaarheid van de eigen motor zien, misschien ? Ralfke redt zoals altijd nog de meubels.

Finish.
F2003-GA is imho wel overtuigend sneller ......
- Barrichello kwam makkelijk terug op Raikonnen
- Fastest laps kwamen enkel uit het kamp van Ferrari
- Als je zelfs een race waar er heel wat tegenzit (brand ....) nog kan winnen met een dikke 10 seconden voorsprong heb je nog een pak reserve. Wat moet er dan nog gebeuren wil de concurrentie winstkansen hebben ?

Bar zou ik zeker niet bij de floppers zetten .... ze worden 4e (voor ralf en coulthard) .... toch rijders die behoorlijk meer middelen achter hun hebben .... De wagen is zeker op speed ..... de betrouwbaarheid kan nog nietsje beter ..... Een rotwagen is het zeker niet.

Raikonnen bewijst een topper te zijn .... Toch mag de nieuwe wagen van McLaren niet lang meer wegblijven ..... anders wordt het ook voor Kimi dwijlen met de kraan open.

Minardi ...... Dit is stilaan hopeloos aan het worden .... Ik denk dat we stilaan rekening moeten houden met een arrows of prost scenario ....

airco

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules