![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Firman is in de tweede sessie van deze morgen als eerste op de baan, maar de Jordan rijder kan zijn tijd niet verbeteren.
Schumacher en de Williams coureurs volgen hem. Er is een ‘red flag’, de sessie is gestopt. Jenson Button is zwaar verongelukt. Uit de tunnel rechtsreeks in de vangrail gereden. Hij zit nog in zijn wagen, de medici groep is erbij. Er staan wel heel veel mensen om zijn wagen. Angstig moment. Vervolg later. De BAR is vervormd die het slechtste doet vermoeden. In zijn pitbox staan de gezichten ook niet op vrolijk. Jenson is eindelijk uit de wagen op een stretcher in een ambulance op weg naar een ziekenhuis. Dave Richards, team boss van BAR, staat te huilen in de pits. Over zijn toestand is nog niets bekend Later meer. bron: www.f1pits.net
|
||||
|
||||
Ok, ik even schrikken nu....
Al iets bekend over z'n toestand ?
|
||||
|
||||
Nee, niks, ik ben er ook van verschoten. Hopelijk is hij OK
![]()
|
|||
|
|||
Hopelijk niet te erg.
![]() |
|
||||
|
||||
Al even verder geinformeerd en ik heb ergens gelezen dat hij bij bewustzijn is en er mogelijk geen botbreuken zijn.
Betrouwbaarheid van de bron is niet echt optimaal...verstappenforum :s
|
||||
|
||||
Het lijkt mee te vallen:
David Richards has stated on French TV that Jenson is okay and is under going checks. However, he doesn't know if the young Brit will be able to qualify this afternoon
|
|||
|
|||
Hopelijk niet te erg.
![]() |
|
||||
|
||||
Laten we hopen dat alles ok is,
ik denk dat er gevaarlijkere plaatsen op circuits zijn om in de vangrail te gaan, |
|
|||
|
|||
juist gelezen op het forum van de BAr-fansite:
Posted: Sat May 31, 2003 9:03 am__ _Post subject: ------------------------------------------------------------------------ Aha, just read on F1-live.com that Jenson 's ok and undergoing some check-ups. Not known yet if he'll be able to qualify this afternoon. |
|
||||
|
||||
Nu heeft Villeneuve zijn BAR ook in de muur gezet, maar niks ernstigs
*edit* Button is said to be fully conscious and in good condition. He is understood not to have broken any bones Jenson was taken to the circuit medical centre before being taken to the Princess Grace hospital in Monaco. It is not known what caused the accident but it has been suggested that a suspension failure or a puncture made him lose control. 11:11 : Button's father was watching the incident from the BAR-Honda motorhome, and said he had been told by the team his son was in a good condition.
|
||||
|
||||
kvind het van F1pits best wel grappig ... Richards was totaal NIET aan't huilen, want ik heb de hele tijd live op't pitlanekanaal gekeken en Richards was constant en beeld ...
De updates van een andere site: 10.34: De ambulance met Button is nu pas vertrokken, van de BAR005 blijft niet veel meer over, maar dat is op dit ogenblik niet het belangrijkste van de zaak. 10.36: Button is bij bewustzijn en verkeert in goede omstandigheden. 10.38: Reactie van teambaas David Richards: "We hebben eerst van Sid gehoord tot hij bij bewust zijn is en het gaat redelijk goed met hem. Hij is nu op weg naar het ziekenhuis om daar gecheckt te worden. De veiligheid is goed! We weten nog niet hij te hard of te weinig geremd had. Jacques zal nog verder rijden, want we zijn er zeker van dat onze auto betrouwbaar is. We hebben er héél veel kilometers mee gereden en we hebben vertrouwen." Uit de verklaring van Richards mogen we afleiden dat Button misschien toch nog aan de start van de warm-up of de race zal komen. Ondertussen maken ze de reserve-wagen klaar. De sessie zal om 10.39 terug van start gaan. 10.45: B.A.R kon melden dat Jenson Button geen breuken heeft opgelopen. Waarschijnlijk zal de Brit er wel enkele kneuzingen aan overhouden. (F1world.be) |
|
||||
|
||||
11.05: Button zou geen breuken hebben. De crash is mogelijk te wijten aan een probleem met de ophanging of een gaatje in een band, waardoor Jenson de controle over zijn B.A.R verloor. Voordat hij naar het Princess Grace ziekenhuis is overgebracht, werd hij gecheched in het medisch center van de FIA.
|
|
||||
|
||||
Beelden op RTL nu, alleen kan ik diat niet nemen.
|
||||
|
||||
Eerste foto:
![]()
|
|||
|
|||
Re: Button zwaar gecracht
Quote: