![]() |
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Button zwaar gecracht
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb PremiereF1 en ik heb alles kunnen zien ...
Daardoor kon ik ook regelmatig updates doen met juiste informatie... |
|
||||
|
||||
Nieuwe foto:
![]()
|
||||
|
||||
Ziet er nie schoon uit.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kan de plaats niet goed situeren, als je uit de tunnel komt is het nog een eindje rechtdoor bergaf alvorens links de chicane in te sturen, maar waar staat die bandenstapel juist ???
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ola,
aangezien Button er daar precies nog inzit en volgens de voorgaande posts de crash juist bij het uitkomen van de tunnel gebeurde toch een shuiverke van ne meter of 2-300 ? |
|
||||
|
||||
Juist gedownload op tbk,en ik moet zeggen,deed me onmiddellijk denken aan de crash van Wendlinger.Gelukkig staan daar nu banden.
|
||||
|
||||
url tbk ?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Er zijn ons beelden van de crash beloofd. Als die binnenkomen zullen die vanavond te zien zijn in het VRT journaal om 19.00 u. Vergeet zo dadelijk niet af te stemmen op Canvas voor de kwalificatieritten met commentaar van Stefaan Lammens en co commentator Marc Goossens.
|
|
||||
|
||||
Thx,
Zonder bandenstapel had het idd minder fraai kunnen aflopen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik me niet vergis speelt Clijsters vandaag nog tegen Suarez, mogelijk binnen dit en een uur. Schakelt Canvas dan zomaar over ? :s
|
||||
|
||||
jonge toch, clijsters gewonne met 6-2/6-1
![]()
|
||||
|
||||
Spelen ze meer dan 1 wedstrijd per dag ? of was Clijsters in uitgesteld relais vanmorgen. Ze heeft in ieder geval in twee setjes de zaak afgehandeld.
nog effe nagekeken op vrt teletekst, de wedstrijd is inderdaad al afgelopen, geen dilemma's dus ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|