![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb trouwens bijna geen inhaalpogingen gezien. Enkel een heleboel opgaves. Dat mis ik echt zo hard in F1; er wordt bijna niet meer op de baan gevochten voor een plaats. Ik vond het einde van de race dan ook eerder teleurstellend ipv spannend; ik verwachtte toch op z'n minst een keertje een poging van Alonso of Ralfke. Het heeft niet mogen zijn....
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus. |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
In ieder geval is het zo niet te doen. |
#18
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
|
#20
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Daar vechten ze tot in de laatste ronde met z'n drie voor de vijfde plaats (Panoz, Courage en Dome Judd). De inzet was dan ook niet gering: een podiumplaats in de kategorie LMP 900. jan, die efkes wakker is, maar veel goesting heeft om het geleden slaaptekort meteen weer in te halen ![]() |
#21
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
![]() |
#22
|
||||
|
||||
![]()
__________________
![]() Last edited by airco; 16-06-2003 at 09:35. |
#23
|
||||
|
||||
Volgens Dr. Mario Theissen was de schuiver van Montoya te wijten aan het niet automatisch terugschakelen en het te laat ingrijpen van montoya. Niet 100% zijn eigen fout dus...
FF |
#24
|
||||
|
||||
LOL
is wel lachen dat de piloot zelf dan iets juist tegengesteld komt vertellen he ..... Quote:
![]()
__________________
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|