![]() |
|
|
||||
|
||||
Die Stealth van Knook heb ik tijdens de Spa Belpro ook gezien, onder een tent... En is bij mijn weten toen niet vanonder die tent geraakt...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
lol
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Re: Voorlopige Deelnemerslijst
Quote:
De lijst met een ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Voorlopige Deelnemerslijst
Quote:
Zoals voorspeld, de kiezelbak bij Post 1 werd vandaag vaak en heftig bezocht. ![]() - 3 * FRenault 2000 tijdens een startcrash, Svenson die ligt te huilen omdat z'n wagen in schrot ligt - 2 * Dutch Supercar Challenge (zwarte 996 van Lammmertink / Brugman en de Marcos van Powermotorsports. Ook een startcrash - 1 * ouwe snuif Alfa, die dacht ie kon turnen....koprolletje - 1 * Eurobrun F1 van Dewandeleer.........die dus echt kon gaan wandelen. Gaskabel bleef hangen op het rechte stuk - Enkele Clio's die tijdens eerste ronde van de training al in elkaar hingen Daarnaast enkele landgenoten gehad die niet wisten waar de pit-exit lag ![]() ![]() En dat is alleen post 1 ![]() Daarnaast heeft men vandaag al 45 euro ingezameld voor het goede doel, heb alle betalende toeschouwers op twee handen kunnen tellen vandaag ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Waar is post 1 eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
heeft er iemand uitslag van de race van de supercars en de formule renault please??
|
|
||||
|
||||
Re: Re: Voorlopige Deelnemerslijst
Quote:
|
|
|||
|
|||
Re: Re: Re: Voorlopige Deelnemerslijst
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gekend voor de startcrashes doordat iedereen tegelijk de eerste linkse door wil ![]() |
|
||||
|
||||
Ja ik dacht dat daar post 1 was maar omdat er veel in de zandbak gegaan zijn dacht ik eerder aan een andere plaats op het circuit, vandaar dat ik het niet meer begreep.
Groeten. |
|
||||
|
||||
weet er nu iemand iets over de uitslagen van de formule renault en de dsc ??????????????????????
|
|
||||
|
||||
De DSC werd volgens mij gewonnen door de Marcos n°8 en het 2de was De marcos °1 .
Ik kan me vergissen maar ik dacht dat het zo was. |
|
||||
|
||||
Re: Re: Re: Voorlopige Deelnemerslijst
Quote:
Als je langs de achterkant het circuit binnen wou voor op de parking te geraken, stonden er twee te wachten voor 5 te vragen om dan uw auto langs het kanaal te zetten. Ze dachten volgens mij dat er geen Belgen kwamen, een paar straten vroeger ingedraaid en binnendoor gereden dat je aan de overdekte tribune uitkomt. Geen parking moeten betalen, geen VIP parking papier en toch kunnen parkeren ![]() Wat is het toch moeilijk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
tweede race gewonnen door RENE SNEL in een Porsche 996 gt3-rs.... gevolgt door COR EUSER in de marcos mantis !!!!
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests) | |
|
|