De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-07-2003, 20:25
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Weet er iemand wat het probleem was op èèn ronde van het einde bij de Alfa challenge (rode vlag en ogenblikkelijk lag alles stil)?

Werd deze race zo abrupt afgebroken omwille van de motorstilte of was er een andere reden?
Reply With Quote
Old 13-07-2003, 20:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Mij ook volkomen onbekend........motoren stilte is pas vanaf 18.30 uur.......dus dat is het niet geweest.

Wellicht om de traditie hoog te houden ? Hele dag niks gehad....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 13-07-2003, 21:07
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

:d

De speaker wist het ook niet goed, ik stond op dat moment juist aan de aankomst en er zijn 2 wagens direkt moeten stoppen (de ene piloot stapte uit en stak zijn armen in de lucht van verbazing) en toen was het overal stil.

Raar.
Reply With Quote
Old 13-07-2003, 22:04
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Volgens mij was er toch niks gebeurd. Het was alleszins zeer bizar!!
Reply With Quote
Old 13-07-2003, 22:26
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marshal
Mij ook volkomen onbekend........motoren stilte is pas vanaf 18.30 uur.......dus dat is het niet geweest.

Wellicht om de traditie hoog te houden ? Hele dag niks gehad....
Met nog 1 ronde te gaan zouden er enkele wagens reeds binnengehaald zijn aan post 7 door de mensen van het gesloten wagenpark die er vast van overtuig waren dat de race er op zat.
Toen deze door hadden dat ze mis waren was het reeds te laat.
Er is toen een "CODE ROOD " geweest omdat men dacht dat de race opnieuw gereden zou moeten worden indien men een andere deelnemer dan de leider als eerste zou afvlaggen.
Bij code rood wordt de stand van 2 ronden terug gehanteerd en vermits al 3/4 van de 12 ronden reeds gereden waren zat de wedstrijd en de Zolder Super Prix er op.

Dit heb ik er kunnen uit opmaken , misschien dat enkele details niet perfect zijn maar grosso modo zal het wel kloppen.

Don't shoot me, I'm only the piano player.

Last edited by Rrubinio; 13-07-2003 at 22:30.
Reply With Quote
Old 14-07-2003, 00:02
vincentdb2001's Avatar
vincentdb2001 vincentdb2001 is offline
De Paddock Regular

In de laatste ronden was er ook ne crash in de Bianchi, dacht ik ; zou dit er niets mee te maken hebben?

</a>
Reply With Quote
Old 14-07-2003, 09:17
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

Re: Re: Voorlopige Deelnemerslijst

.
Reply With Quote
Old 14-07-2003, 09:18
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

Re: Re: Re: Voorlopige Deelnemerslijst

Quote:
Originally posted by Marshal
Zoals voorspeld, de kiezelbak bij Post 1 werd vandaag vaak en heftig bezocht.

- 3 * FRenault 2000 tijdens een startcrash, Svenson die ligt te huilen omdat z'n wagen in schrot ligt
- 2 * Dutch Supercar Challenge (zwarte 996 van Lammmertink / Brugman en de Marcos van Powermotorsports. Ook een startcrash
- 1 * ouwe snuif Alfa, die dacht ie kon turnen....koprolletje
- 1 * Eurobrun F1 van Dewandeleer.........die dus echt kon gaan wandelen. Gaskabel bleef hangen op het rechte stuk
- Enkele Clio's die tijdens eerste ronde van de training al in elkaar hingen

Daarnaast enkele landgenoten gehad die niet wisten waar de pit-exit lag Tussen de muur en grindbak over de uitloop op het circuit.....goe bezig mannen

En dat is alleen post 1 Er zijn er nog 19 meer op Zolder

Daarnaast heeft men vandaag al 45 euro ingezameld voor het goede doel, heb alle betalende toeschouwers op twee handen kunnen tellen vandaag

Nederland heeft dus weer zijn visite kaartje afgegeven, jammer dat het zo moet, ze verpesten zo hun eigen toekomst
Reply With Quote
Old 14-07-2003, 17:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

wonder boven wonder viel het op Zondag reuze mee.........

Tijdens de Clio en de Yarissen.......zeer netjes gereden, althans in ons baanvak dan.

Enkele onschuldige schuivers in het grind in de andere klassen. Tijdens de Vege + Merwede race haalde een Vege-wagen de bocht niet.....eruit trekken met de 4*4....geen probleem.

Alleen de deelnemers aan de Merwedecup snapte geloof ik niet dat het geel ook voor hun bestemd is..........uiteindelijk mocht het hele zwikkie na afloop richting koersdirektie
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 14-07-2003, 19:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Ook dit was de Zolder Super Prix:

http://www.danielvos.nl

Die grietjes stonden in de box achter ons, naar het schijnt werd de koelkast van dit team op het einde van de dag geplunderd
Reply With Quote
Old 14-07-2003, 21:34
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Hé, mijn favorietje staat niet op de foto En die twee meiden met zeer korte broekjes aan heb ik ook nog niet gevonden op internet. Volgende keer neem ik zelf wel alle foto's, ik was zondag een beetje loom door het warme weer
Old 14-07-2003, 21:51
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by Ottooke
Hé, mijn favorietje staat niet op de foto
Boden ?

Reply With Quote
Old 14-07-2003, 22:30
Ottooke's Avatar
I need speed !

Neenee, bij die twee meisjes die op de foto staan die marshal heeft gepost hoorde nog een derde. Dat was mijn favorietje, Stéphanietje is een beetje te klein vind ik.
Old 15-07-2003, 21:40
Ottooke's Avatar
I need speed !

Ik heb gehoord dat het ronderecord van Montagny met een tijd van 1'23'' naar 1'20'' is gebracht door Klaas Zwart dit weekend.
Kan iemand dit bevestigen? En zit Zwart dichter tegen de 1'21'' of dichter tegen de 1'20'' aan?

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)

Posting Rules