De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-07-2003, 22:09
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

tja andy, normaal gezien rijden die toch ook tijdens het weekend dat de fun cup in zolder rijdt, dus op de één of andere manier moet ze dat toch lukken. Al begin ik wel te twijfelen of ze vorig jaar tijdens de "vw masters" gereden hebben.

Staat de BTCS geprogrammeerd voor begin november of niet?
zo ja dan zullen ze wel andere uitlaten steken of het spel dichtdraaien om minder geluid te maken zeker!
Old 15-07-2003, 22:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Maarten

Staat de BTCS geprogrammeerd voor begin november of niet?
zo ja dan zullen ze wel andere uitlaten steken of het spel dichtdraaien om minder geluid te maken zeker!
Oorspronkelijk wel maar als ik autosport.be lees is dat dus afgelast................

Quote:
Het wordt wachten tot t de allerlaatste rounds (gereden eind oktober in Francorchamps en niet in Zolder zoals gepland) om de laureaten van de Belgian Touring Car Series te kennen www.autosport.be
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 15-07-2003, 22:19
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Ik wil de eerste Porsche 996 GT3 R (zoals bij Pino) nog zien die onder de geluidsnorm blijft
Old 15-07-2003, 23:12
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

Ik vind dat sound toch nog steeds een deel van het spectakel is,
Als team vergt de TC trouwens nogal wat energie om onder de 95db te blijven, bij sommige wagens gaat het wat beter dan bij andere, maar als ik in zolder een porsche voorbij zie komen mis ik de sound toch.
Voor de piloten denk ik dat het leuker is om op verschillende circuits te rijden, voor de teams trouwens ook, zij die wat meer kaas gegeten hebben van afstellen kunnen hier hun voordeel uithalen.
Reply With Quote
Old 16-07-2003, 00:12
gti-r's Avatar
gti-r gti-r is offline
De Paddock Rookie

de laatste race van de BTCS in zolder is afgelast en word gereden in francorchamps. Dit is medegedeeld op de briefing van de BTCS in spa jl. met als gevolg groot gejuich en gefluit en dus heel veel blije gezichten. Men had het op de briefing over een probleem omtrend de DB. zou dat kunnen.....hihi
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules