![]() |
|
|
||||
|
||||
De race op tv
Quote:
Sorry Canvas, maar gezien het spanningsgehalte wil ik de handel rechtstreeks meemaken. ![]() Dat wordt dus afstemmen op LaDeux !
|
||||
|
||||
"Mais biensur, Mr. Finish!"
![]() Ik moet Canvas nageven dat ze de laatste maanden hun best hebben gedaan om een mooi programma op poten te zetten. Reportages voor de race, geen reclame en het uitzenden van de interviews, ... chapeau! Toch moet ik toegeven dat ik enkel naar Canvas zap als er op La Deux reclame is. De tandem Tassin-Vingeron staat altijd op scherp en is op technisch vlak, naar mijn mening, nog steeds superieur aan deze van canvas. Ik vond Lammers de laatste race ook niet echt objectief. Hij had zeer sterke kritiek op Schumacher, ... in die mate zelfs dat Goosens het wat probeerde recht te trekken. Een eigen mening mag (moet!) je hebben, ... maar niet als verslaggever.
|
||||
|
||||
Same here Tibo. De Gaetan en Thierry zijn veel beter geïnformeerd (zijn meestal ter plaatse...) en wisselen alle weetjes en feiten af met humor... en ik zie nog altijd liever een race live! (uitgesteld relais, waar halen ze het... ten voordele van panorama op zondag dan nog, voor koning voetbal zou pano wél schuiven denk ik...) waarmee we de discussie nog maar eens op gang trekken zeker
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
kijk maar naar het chapions-league verslag. Dat neem op canvas 2 dagen in de week heel de avond in beslag....
|
||||
|
||||
Er zijn ook massas meer mensen die voetbal volgen dan Formule 1 é...
Maarbon, F1 was best te pruimen op canvas, maar ik kijk nu toch ook lekker rechtstreeks zenne.
|
||||
|
||||
mjah, so? Ze kopen de rechten om het uit te zenden toch voor iets hé... Niet?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wanneer Ka2 toch z'n best deed om alle races live uit te zenden. Nu zie ik Canvas dat idd niet doen. TerZake valt nooit weg voor sport en wie wil er nu midden in een race inpikken ? Maar het commentaar van Stefaan en Marc wordt beter en beter, hoewel het natuurlijk nog jaren zal duren vooreer ze het status van een Thierry Tassin en Gaetan Vigneron verwerven. Achja, de mensen van Canvas doen een behoorlijke job, en als de grote bazen geen voorrang willen geven aan F1, dan is het maar zo hé. Kan je als kijker weinig aan doen.
|
||||
|
||||
dat is waar, maar je wordt als trouwe kijker wel mooi "int zak" gezet. Wie blijft er nu op tot half2 's nachts om naar een herhaling te kijken? ik niet hoor.
|
||||
|
||||
Ik kan me wel herinneren dat op Ka2 de GP van Amerika moest wijken voor een programma genaamd Big Brother (in 2000) Het was ook wachten tot half 12 om ze te zien.
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik ITV kan ontvangen ![]() |
|
||||
|
||||
mjah, toen keer half vlaanderen nog naar bigbrother... (zelfs live denk ik op zondag?)
|
||||
|
||||
ik sluit me aan bij TiBo, maar tegelijk vraag ik me af, hoe dikwijls is dezen topic al gevoerd, over VRT, coverage én F1 ?????
|
||||
|
||||
redelijk dikwijls, maar hetgeen waar we over discussiëren ligt elke keer net iets anders blijkbaar...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Zie het dus eerder als een soort advies naar de VRT toe. Waar vind je immers betere feedback dan op een autosportforum!
|
|||
|
|||
satelliet
Zeg die kabel eens op en koop een schotelantenne. Veeel beter en veel meer autosport erop.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|