![]() |
|
|
||||
|
||||
GP Amerika - De race
Het belooft een spannende Grote Prijs van de Verenigde Staten te worden! De maximumtemperatuur van vandaag is 12 graden celcius en de minimumtemperatuur is 5 graden celcius. Bij die temperaturen lijken de Bridgestone-banden in het voordeel te zijn!
Nog meer goed nieuws voor de Japanse rubberboeren: koud weer, daarbij hoort meer dan waarschijnlijk ook een serieuze regenbui bij. In de morgen zal het in Indianapolis lichtjes bewolkt zijn. Naarmate de middag nadert zal de hemel grijzer en grijzer worden en de hele namiddag worden er buien verwacht. De kans op regen is 50% en als die regen valt tijdens de Grote Prijs mogen we ons verwachten aan een pitstopspektakel en de voor- en nadelen van de verschillende pitstopstrategiën. |
|
||||
|
||||
O mijn god, dat wordt SPANNEND !
|
||||
|
||||
Mischien toch ook maar eens de race opnemen op video. De 2 laatste races kunnen klassiekers worden.
Wie had dit gedacht na het saaie 2002
|
||||
|
||||
moehaha, zalig. Regenrace, spannend kampioenschap, indianapolis... Kimi op pole, montoya 4de en Schumi pas 7de. Het deelnemersveld ligt volledig open.
yeah baby yeah ![]()
|
||||
|
||||
twee uren voor de race: kans op regen gedaald tot 30 % maar de lucht ziet er ZEER grijs uit: http://www.wane.com/Global/category.asp?c=1652
|
|
||||
|
||||
Enkelen hopen op regenrace, waarschijnlijk omdat in het voordeel van de Bridgestones zou uitvallen, maar waarschijnlijk ook in voordeel van Toyota (Panis) die de boel wat meer zou kunnen ophouden . Helaas, volgens deze site http://www.f1racing.nl/news.php?ID=63529 moet ik jullie teleurstellen.
Nog 1u28 before take off, de adrenaline begint al te stromen bij mij en vele anderen (denk ik). greetz |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Beter foto, minder spectaculair dan de andere
![]() ![]()
|
||||
|
||||
REGEN
![]() En Barrichello heeft er de pest in, net als Montoya. Schumacher doet momenteel de beste zaak. Zappen naar La Deux mensen !
|
||||
|
||||
oké mensen, ik kijk momenteel naar een MAFFE race. Danku, weergoden !
![]() edit: en waar haalt de wedstrijdleiding het IN HEMELSNAAM vandaan om Montoya een drive-through te geven ? Schande ! Schumacher dubbelt momenteel Montoya... ![]()
ah. daar zit die reply-knop dus. Last edited by Finish; 28-09-2003 at 20:41. |
|
||||
|
||||
Kan er iemand regelmatig update? Ben van den tv gesmeten => flikken :s
|
||||
|
||||
Update voor Oneliner
![]() 1. M. Schumacher 2. K. Raikkonen 3. H.H. Frentzen 4. J. Trulli 5. N. Heidfeld 6. J.P. Montoya 7. G. Fisichella 8. J. Wilson Schumacher is momenteel mathematisch nog niet zeker van de wereldtitel. Enkel Raikkonen heeft in Suzuka nog een (kleine) kans om de wereldtitel te pakken. Last edited by Ottooke; 28-09-2003 at 21:31. |
|
||||
|
||||
Merci!
Heb ondertussen f1live.com opstaan. Toch merci man!
|
||||
|
||||
Graag gedaan Oneliner
![]() De definitieve uitslag van de GP Indianapolis: 1. M. Schumacher 2. K. Raikkonen 3. H.H. Frentzen 4. J. Trulli 5. N. Heidfeld 6. J.P. Montoya 7. G. Fisichella 8. J. Wilson 9. C. Da Matta 10. J. Verstappen 11. N. Kiesa Schumacher heeft nu 92 punten, Raikkonen 83. Ook opmerkelijk: Sauber is van de 9e naar de 5e plaats gestegen bij de constructeurs. Last edited by Ottooke; 28-09-2003 at 21:41. |
|
||||
|
||||
Kimmi wint en schumi valt uit in suzuka. Kzie het al volledig zitten
![]()
|
|