![]() |
|
|
|||
|
|||
De toekomst van Villeneuve...
... is momenteel nog onzeker. Villeneuve vreest dat hij vervangen zal worden door de Japanese testrijder en voormalig Jordan-piloot Takuma Sato. De Canadees heeft nog geen voorstel gekregen, noch van Bar noch van een ander team. Het ziet er naar uit dat hij z'n looneisen flink zal moeten inkrimpen.
Artikel van BBC Sport: Quote:
|
|
|||
|
|||
Re: De toekomst van Villeneuve...
[QUOTE]Originally posted by Isabelle
[B]... is momenteel nog onzeker. Villeneuve vreest dat hij vervangen zal worden door de Japanese testrijder en voormalig Jordan-piloot Takuma Sato. De Canadees heeft nog geen voorstel gekregen, noch van Bar noch van een ander team. Het ziet er naar uit dat hij z'n looneisen flink zal moeten inkrimpen. ![]() |
|
||||
|
||||
't zal wel zo'n vaart niet lopen, zeker na dit weekend waar hij toch een knappe prestatie heeft neergezet. Villeneuve is een beetje 'uitgedoofd' door die vreselijk onbetrouwbare BAR.
Een wereldkampioen inruilen voor een Sato die nagenoeg niets bewezen heeft bij Jordan, vind ik een twijfelachtige beslissing.
|
|||
|
|||
Vandaag kreeg het verhaal een vervolg. David Richards zou aan de Britse pers verteld hebben dat Villeneuve iets aan z'n houding moet doen. Jacques kwaad natuurlijk:
Quote:
En op www.motorsport.com staat te lezen dat BAR overweegt deze winter een soort battle te organiseren om te bepalen wie in 2004 het zitje naast Jenson Button krijgt. Acht rijders zouden kunnen deelnemen. Villeneuve mag ook meedoen, als ie al wil natuurlijk. Uiteraard zullen de stuurmanskunst en de conditie getest worden, maar de piloten zouden ook moeten bewijzen dat ze kunnen omgaan met pr-verplichtingen. Volgens Richards kwamen ze op het idee toen Buttons vriendin Louise Griffiths deelnam aan de tv-show Fame Academy. Ook daarin moeten de kandidaten de jury zien te imponeren vooraleer ze naar de finale kunnen doorstoten. Toen ik dit artikel voor het eerst las, dacht ik dat het een grapje was. Bij nader inzien klonk het iets aannemelijker, maar toch blijf ik het bizar vinden. Op dat niveau hebben ze toch geen wedstrijden nodig om te beslissen wie het zitje krijgt? En dan die verwijzing naar Fame Academy... Ik denk dat ze bij BAR allang weten wat er volgend jaar gebeurt en is dit niet meer dan een zoethoudertje voor de pers... |
|
||||
|
||||
PR-verplichtingen ? Komaan zeg, dit is autosport eh, geen Idool 2003 ! Wat een lacher ! Prestaties OP de baan tellen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
en vanaf volgend jaar op de zijkant van JV's B.A.R .. of die van Sato (.. who ???, who's he ??
![]() .. ipv Louise's Boyfriend ... Honda's Bitch
|
||||
|
||||
How to save JV....
WELCOME TO THE JACQUES VILLENEUVE TELETHON
We need your help today to help keep this F1 legend in the sport we all love. His retirement would be a great loss to the sport , so show your support . For donations above $120 you'll receive a lovely mug with the ' BAR is screwing JV logo ' on the side . So call today and get this piece of JV Lore The number is 1-800-BAR-SUCKS Operators are standing by.
|
||||
|
||||
Het ziet er niet al te goed uit voor Villeneuve. Honda heeft een supergrote invloed op het team, is namelijk veruit de grootste sponsor (+-8 miljard BEF/jaar!) + ze leveren natuurlijk motoren en helpen om het chassis te ontwikkelen. En zoals iedereen al weet willen die jappe Sato (=brokkenrijder!) in het team
![]() ![]() Ik hoop dat hij toch nog kan blijven of ergens anders een goed zitje kan versieren, hij is t? goed om nu al te moeten stoppen met F1 ![]() greets Gilles ________ Allisa Last edited by Gilles forever!; 17-08-2011 at 03:48. |
|
|||
|
|||
zeer juist
Ik hoop dat hij toch nog kan blijven of ergens anders een goed zitje kan versieren, hij is té goed om nu al te moeten stoppen met F1
![]() greets Gilles [/B][/QUOTE] Volledig mee eens. |
|
||||
|
||||
bwaa goed... Dan is Button beter? In z'n eerste jaar bij bar scoort hij nu al beter. En ga dit niet op de pech steken hé, die heeft jenson ook al gehad.
|
||||
|
||||
Quote:
Villeneuve volgend jaar niet in een BAR, daar zijn we al zeker van. Volgende week misschien ook al niet, want Sato staat klaar om zijn thuisrace mee te rijden. Rijdt Villeneuve volgend jaar nog wel F1... Bij deze een dikke foei aan BAR. Dat ze eerst die verdomde Honda-motor maar eens wat betrouwbaarder maken.
|
||||
|
||||
Het zou echt wel spijtig zijn mocht Villeneuve verdwijnen uit de F1.
Mocht Montoya toch nog naar McLaren gaan, dan komt er een stoeltje vrij bij Williams, ... waar ze dan, volgens mij, beter voor Villeneuve kiezen dan voor DC.
|
||||
|
||||
dan zou dat williams -stoeltje bezet worden door Webber en het vrijgekomen jaguar-stoeltje zijn voor DC. Zo staat het toch in een andere thread.
|
|