![]() |
|
|
||||
|
||||
kerstsfeer bij jullie thuis
wij hebben thuis net een kerstboom staan en ik heb er een foto van genomen die ik jullie niet wil onthouden
![]() ![]() wat doen jullie om jullie huis op te sferen voor kerst?
|
||||
|
||||
ook ne kerstboom... wat dus wil zeggen, naalden, stofzuigen, water geven,... kortom dat deze maand maar snel voorbij is
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Veel is er van jullie boom niet te zien... krijg een kruisje...
Anyway, wij hebben de'n onze ook gezet dit weekend. Geen echte, die komt er bij ons niet binnen. Maar wel een mooie grote, papieren (of is het plastiek) zo eentje die ge helemaal moet openplooien. Ben ik een uur zoet mee. ![]() ![]() Ik vindt echte bomen geen mooie vorm hebben, vandaar. |
|
||||
|
||||
Ook hier staat er sinds gisteren een kerstboom. Een echte dan nog wel. En ieder jaar als de feestperiode voorbij is dan gaat de denneboom naar de tuin. De verzameling kerstbomen in de tuin groeit gestaag
![]() Er staan zelfs al pakjes onder de kerstboom! ![]() |
|
||||
|
||||
hmmm, ik gebruik stiekem noxa als host, maar iedere keer ik men foto daar aanpas krijg ik een kruisje
![]() ik kan hem natuurlijk ook uploaden naar geocities, maar dan kan ik enkel een link doorgeven ![]() kzal dat in het vervolg doen
|
||||
|
||||
wanneer valt kerstmis? 1 dag dervoor moet ik voor pakskes gaan zien want anders krijg ik tege mijn ore :P
|
|
||||
|
||||
hehe, mjah ikke ook
wa koopt ge zoal voor iemand van 21... mijn zus dus
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
heeft al 5 jaar een vriend... spijtig toch hé stijn
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
neuh
![]() ikke geloof daar nix van ![]() hehe ff een nieuwe vraag stellen in dit topic wat zijn jullie plannen tijdens de feestdagen?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() terug on-topic: gewoon in België blijven, immers in januari examens dus er zal vooral moeten geblokt worden. De gebruikelijke familiefeesten op kerstavond en kerstdag en stevig doorzakken op ouderjaarsavond, that's it! Last edited by Scapa; 15-12-2003 at 16:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
off-topic, come and get her ![]()
|
||||
|
||||
hehe ikke ook familiefeestjes overal de 24e en de 25e! en dan de 31 goe gaan feesten in Hangar 26 'Stuurboord'
![]() ![]() en alle andere dagen ben ik te vinden op de groenplaats (tot 23e dec) en op de grote markt (vanaf de 26e dec tot de 4e jan)!! Alle liefhebbers van karakollen, hamburgers en vooral jeneverkes worden dus verwacht op de kerstmarkt in Antwerpen!!! ![]() |
|
||||
|
||||
de 24ste gaan eten, de 25ste gaan eten
de 26 of de 27ste gaan eten en de 31 ste eerst eten en dan fuiven. De kilo'kes gaan der weer bijkomen, ma ik doe het met plezier zenne. ![]()
|
|