![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Zitten de webmasters van deze site hier eigenlijk nog ? Al lang geen update meer
![]() |
|
||||
|
||||
beemer... al lang niets meer van gehoord eigenlijk
|
||||
|
||||
beemer vertoeft momenteel in andere oorden.
(zoals daar zijn: unifacforum en Wenen met de vriendin ![]() (Wenen, mét hoofdletter) ....en tot voor een week in 't hospitaal.
|
||||
|
||||
hmmmmm, zelfs op msn nix meer van gehoord
![]() is hij nog altijd samen met die knappe? hij had mij is een foto doorgestuurd ![]()
|
||||
|
||||
Eigenlijk wou ik ze een website voor me laten bouwen want die van hun ziet er echt wel knap uit! Niet?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.o2design.be en http://www.andreoni.com/ Ik had al lang een vermoeden dat het niet mogelijk was zo'n layout te ontwerpen en dan nog gebruik te maken van standaard dreamweaver/flash knoppen. Als webontwerper zelf vind ik zo'n dingen echt triest, zeker met zo'n introtekst: Quote:
|
|
||||
|
||||
oké, als dit klopt, even een foei aan o2design....
da's pikken, hé mannen :-/
|
||||
|
||||
Zonder iemand te willen beschuldigen lijkt me het originele lettertype en de stijl van die andere webpage toch nogal vrij goed bijeen te passen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Trouwens, met alle respect hoor maar het portfolio van o2 doet me toch echt niet denken dat ze in staat zijn zo'n layout zelf te maken. Daarom vond ik het al gek toen ik er de eerste keer op kwam. Ben benieuwd of we hier een reactie op gaan krijgen. |
|
||||
|
||||
hmmmm, ik maak ook geregeld gebruik van templates, maar doe dit dan van programma's die ik aankoop...
Maar dit lijkt me gewoon kopiëren van een andere site en er dan nog enkele "snufjes" bijstoppen...
|
||||
|
||||
Oftewel gebruiken ze alle 2 een template...
|
|
||||
|
||||
dat zou ook kunnen natuurlijk... Enkel beemer zou ons hier een uitleg kunnen verschaffen.
|
||||
|
||||
LOL
blijkbaar werk ik dus ook voor o2design ![]() Al een chance dat ik het bij deze weet ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|