De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 10-01-2004, 20:44
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Kargrid Cup 2004

In 2003 heb ik samen met Karel (FastFons) deelgenomen aan de BKRO (Belgian Karting Racing Organisation). Deze kartingcompetitie wordt in 2004 omgedoopt tot de Kartgrid Cup 2004, maar het principe blijft hetzelfde. Er zullen 10 races plaatsvinden op 10 verschillende circuits in Belgie. Deze races zullen altijd plaatsvinden op woensdagavond. Er zijn er 7 van een half uur en 3 van een uur (en er is telkens ook 15 minuten kwalificatie). Het systeem is hetzelfde als de formule 1, iedereen rijdt op hetzelfde moment in de race (dus geen pitstops om te wisselen) en scoort individuele punten en punten voor het teamkampioenschap. Teamtaktiek is dus belangrijk.

Vanwaar nu al deze informatie? -> Ik ga zeker deelnemen aan de kartgridcup 2004, maar FastFons niet meer (gaat zich toeleggen op de slalom). Ik zoek daarom een teamgenoot om mee te rijden. Deze teamgenoot hoeft geen kartwonder te zijn (ben ik ook niet ), maar enige kartervaring is misschien wel vereist aangezien het niveau van deze competite zeer hoog ligt (zullen de andere deelnemers van deze competitie wel kunnen beamen).

Meer informatie over kartgridcup 2004 kan je vinden op kartgrid, bv op
http://www.kartgrid.be/phpBB/viewtopic.php?t=1838
Reply With Quote
Old 11-01-2004, 02:42
X-Treme Racer X-Treme Racer is offline
De Paddock Rookie

Ik doe ook mee en kan idd beamen dat het niveau zéér hoog ligt... in de top5 vind ik het bv. harder strijden dan in de belkart
Old 11-01-2004, 13:57
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by X-Treme Racer
Ik doe ook mee en kan idd beamen dat het niveau zéér hoog ligt... in de top5 vind ik het bv. harder strijden dan in de belkart
... tja, de Belkart, dat is dan ook geen race hé... dat is chrono's rijden. Verplicht aan de kant te gaan voor een snellere deelnemer...

Speesman, moest het nodig zijn, of het is zoals je zelf wilt natuurlijk, Manu (ex-teamgenoot van Mathias) is ook op zoek naar een teamgenoot dacht ik. En als ik me niet vergis zijn jullie nogal aan elkaar gewaagd, niet?
Old 12-01-2004, 04:30
Speesman's Avatar
de snelste doctorandus

Quote:
Originally posted by Flitser
... tja, de Belkart, dat is dan ook geen race hé... dat is chrono's rijden. Verplicht aan de kant te gaan voor een snellere deelnemer...

Speesman, moest het nodig zijn, of het is zoals je zelf wilt natuurlijk, Manu (ex-teamgenoot van Mathias) is ook op zoek naar een teamgenoot dacht ik. En als ik me niet vergis zijn jullie nogal aan elkaar gewaagd, niet?
Dat zou wel mooi zijn, want we zijn idd zeer gewaagd aan elkaar!!
Reply With Quote
Old 13-01-2004, 16:10
djwaard djwaard is offline
De Paddock Rookie

Hello Speesman (D.),

ik heb intussen duidelijk begrepen dat het niveau in het BKRO hoog lag, en wil dus niet onderschatten. Toch ben ik geïnteresseerd en steeds bereid tot een test. Ik heb met Karel al afgesproken een klapke te doen na de CKC, maar dan is het misschien al te laat?

MVG
J
Reply With Quote
Old 13-01-2004, 16:26
Speesman's Avatar
de snelste doctorandus

djwaard, zie pb (priveberichten) !!
Reply With Quote
Old 13-01-2004, 17:10
djwaard djwaard is offline
De Paddock Rookie

Mail verstuurd...

J
Reply With Quote
Old 14-01-2004, 01:48
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Yves Soers, team "Gaas Planchee" en 2e geïndigd in het algemeen klassement van 2003 is op zoek naar een waardige teamgenoot voor 2004.

Geef me een seintje als er interesse mocht zijn om met hem een team te vormen voor de Kartgrid Cup 2004.
Old 07-02-2004, 00:26
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

INFO-AVOND

De voorzitters van BKRO vzw & Kartgrid.be vzw organiseren op dinsdag 17 februari omstreeks 20u een info-avond te First Kart 'Inn, Machelen.
Routeplannetje is terug te vinden op de site www.kartgrid.be onder menu-keuze "Indoor".

Iedere geïnteresseerde is welkom.

Met vriendelijke groeten,
Didier Hulders: Kartgrid.be vzw
Frank Reyniers: Belgium Karting & Racing Organisation vzw

Note: Piloten jonger dan 17 jaar, gelieve voorafgaand een mailtje te sturen naar Flitser@kartgrid.be aangezien er normaal een minimumleeftijd is vastgesteld in het reglement, doch uitzonderingen worden niet uitgesloten.
Old 24-02-2004, 17:12
Flitser's Avatar
De Paddock Regular

Woensdagavond 25 februari gaat onze eerste wedstrijd van start te Antwerp Karting.
Er is eventueel nog plaats voor enkele piloten die eens willen kennis maken met ons kampioenschap, gelieve dan zo snel mogelijk een mailtje te sturen naar Flitser@kartgrid.be aangezien de plaatsen beperkt zijn.
(2 piloten per team, start van de kwalifs: 20u)

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules