De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-01-2004, 00:55
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Finish
en het bleef héél stil (buiten reacties als: nou, wij voetballen beter )
Hoe vaak heb ik dat nou gezegd dat daar alleen onze sociaal en geestelijk zwakkeren rond vertoeven

Maaruh, er zijn wel paar te bedenken hoor

Ik heb nog nooit een Belg de Indy 500 zien winnen;wel een Nederlander!
Ik heb nog nooit een Belg de meeste kilometers zien rijden op Le Mans ;wel een Nederlander!
Ik heb nog nooit een Belg de TT zien winnen ;wel een Nederlander!
Ik heb nog nooit een Belg in de Fomule 1 Zand & Grindhandel zien werken ;wel een Nederlander!

Ach, dat gehele gedoe om Leinders doet me erg sterk terug denken aan de stituatie rondom Tom Coronel enkele jaren terug (dacht eind 1999) toen Coronel mocht testen voor Arrows. Een hoop blabla in de pers, uiteindelijk niets meer dan een leuk zakcentje voor de team eigenaar Als Eddie deze zomer kijkt naar de gouden kranen in zijn nieuwe jacht voor de kust van Monte Carlo denkt hij heel stilletjes: Dankjewel Bas
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 22-01-2004, 02:22
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular

Ik heb hier geen tv dus ik kan ook niet kijken. Het vtm nieuws kan je echter ook online bekijken en ook daarin zat een stukje van Bas Leinders. Daar zeiden ze evenwel dat hij 5 miljoen euro (omgerekend een kleine 59000 euro per km) zou betaald hebben voor z'n test (tzal wel weer overdreven zijn zeker?)

FF

Last edited by FastFons; 22-01-2004 at 02:26.
Reply With Quote
Old 22-01-2004, 09:08
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Heeft Gijs van Lennep de Le Mans niet gewonnen ?
Old 22-01-2004, 10:01
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Bas was zojuist live aan de telefoon op Q-Music en zoals hij zelf vertelde is het maar een kwestie van tijd (snel of iets langer, dat kon hij niet zeggen) dat hij tekent als derde rijder bij Jordan. Ze vroegen wat dat dan inhoud 3de rijder zijn, hij zei dat hij dan elke vrijdag testen doet om de wagen verder af te stellen en standby staat om bij bv een "griepje" van 1 vande rijders het stuur over te nemen. Hij ziet het toch wel zitten dus, we will see

Last edited by Laskaat; 22-01-2004 at 10:07.
Reply With Quote
Old 22-01-2004, 10:06
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Mario
Ja, 2 keer zelfs : in 1971 en 1976. En Jan Lammers won ook in 1988.

Maar dat verbleekt toch wel bij de Belgische prestaties :
Jacky Ickx : 6 keer : 1969 - 1975 - 1976 - 1977 - 1981 - 1982
Olivier Gendebien : 4 keer : 1958 - 1960 - 1961 - 1962
Paul Frère : 1960
Lucien Bianchi : 1968
Bertrand Gachot : 1991

Dus wat België-Nederland betreft een klinkende overwinning voor de Belgen!

Maar dit is wel behoorlijk off-topic. Sorry.
Reply With Quote
Old 22-01-2004, 10:07
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Mario
jawel. maar als je desbetreffende post goed leest, gaat het over 6 keer le mans winnen, en dat heeft hij niet gedaan.
Old 22-01-2004, 10:13
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Laskaat
Bas was zojuist live aan de telefoon op Q-Music en zoals hij zelf vertelde is het maar een kwestie van tijd (snel of iets langer, dat kon hij niet zeggen) dat hij tekent als derde rijder bij Jordan. Ze vroegen wat dat dan inhoud 3de rijder zijn, hij zei dat hij dan elke vrijdag testen doet om de wagen verder af te stellen en standby staat om bij bv een "griepje" van 1 vande rijders het stuur over te nemen. Hij ziet het toch wel zitten dus, we will see
mja, als hij nog vertrouwen heeft,...
ik stel mij toch vragen of hij wel nog met EJ heeft gesproken dan, want het lijkt mij weinig waarschijnlijk dat die eerlijk onder de indruk was. Bewijze het feit dat hij Glock heeft aangeduid als tester voor vandaag.
Hoewel, terwijl ik dit typ, bedenk ik dat het evengoed kan dat dat zowiezo al de afspraak kan geweest zijn. Nu ja, als EJ nog hetzelfde vertrouwen heeft in Leinders, en erkend dat het gewoon pech was, én Bas heeft écht goeie opties om het budget bijeen te krijgen, lijkt niets mij onmogelijk. we zullen met de toekomst het enige doen wat we ermee kunnen doen, en dat is afwachten.
Old 22-01-2004, 10:17
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

[QUOTE]Originally posted by Marshal
[B]Ik heb nog nooit een Belg de Indy 500 zien winnen;wel een Nederlander!
Ik heb nog nooit een Belg de meeste kilometers zien rijden op Le Mans ;wel een Nederlander!
Ik heb nog nooit een Belg de TT zien winnen ;wel een Nederlander!
Ik heb nog nooit een Belg in de Fomule 1 Zand & Grindhandel zien werken ;wel een Nederlander!

Marshal, zo kan ik er ook nog enkele bedenken :

Ik heb nog nooit een Nederlander Parijs-Dakar zien winnen bij de motoren; wel een Belg!
Ik heb nog nooit een Nederlandse Formule 1-starter gezien; wel een Belg!
Ik heb nog nooit een Nederlandse Formule 1-piloot in de gevangenis gezien; wel een Belg!
Reply With Quote
Old 22-01-2004, 10:54
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Volgens mij is het tijd voor een "ik heb nog nooit.." duelletje België-Nederland in het community forum

terug on-topic:

Ik hoop voor Bas dat hij het contract voor derde rijder kan binnenhalen. Dan heeft hij meer als één kans om te tonen wat hij waard is en kan hij veel ervaring opdoen. Dit kan de media-aandacht voor F1 in België alleen maar ten goede komen. Goede vrijdagtesten samen met de media-aandacht kunnen er wel voor zorgen dat de bal aan het rollen gaat... In 2005 staan er bij de rijdersformaties, en bij de testrijders waarschijnlijk ook, heel wat veranderingen te gebeuren en hierdoor stijgen zijn kansen toch wel. Op dit moment staat er geen enkele Belg dichter bij F1 als hem.

Ik zou ook graag (en liever) Heylen, Verdonck of D'Ambrosio in die positie zien maar dat zal nog wel een paar jaar duren vrees ik. Heylen is dan wel een protégé van Mercedes maar hij is niet de enige. Mclaren werkt alleen met ervaren testrijders bijna dus daar is ook al weinig kans. D'Ambrosio geef ik persoonlijk nog het meeste kans. Qua talent op dezelfde hoogte als Heylen maar hij heeft iets wat Jan niet heeft: de volledige steun en hulp van Thierry Boutsen en hij zit in het Renault driver development programma.
Reply With Quote
Old 22-01-2004, 12:26
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Voor de niet-limburgers en de Nederlanders: Bas Leinders op TV Limburg (3.81 MB)
En dat Bas 5 miljoen euro zou hebben betaald kan ook wel kloppen. Ik heb gehoord dat hij zelfs 6 miljoen euro zou betaald hebben!
Old 22-01-2004, 12:28
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -

http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm Woensdag 21/01 - 19u - vanaf 30:02 ( 5 miljoen Euro )
Reply With Quote
Old 22-01-2004, 12:34
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Quote:
Originally posted by stijnconinx

D'Ambrosio geef ik persoonlijk nog het meeste kans. Qua talent op dezelfde hoogte als Heylen maar hij heeft iets wat Jan niet heeft: de volledige steun en hulp van Thierry Boutsen en hij zit in het Renault driver development programma.
heel eventjes off topic (hoewel)

Als d'Ambrosio ook nog zijn rijke Italiaanse naamgenoot voor zich weet te winnen kunnen ze gelijk de Shadow DN5B (1977) van onder de motteballen halen, dan hebben we meteen een Belg in de F1 met z'n eigen naam op z'n bolide. Dromen is toegelaten, niet?

jan
Reply With Quote
Old 22-01-2004, 12:40
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Volgens VTM betaalde hij 5 miljoen € om te testen.
Volgens TV Limburg vond de test plaats op het circuit van Jordan in Barcelona

Goe bezig !!!
Old 22-01-2004, 13:06
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by A.J.
Volgens TV Limburg vond de test plaats op het circuit van Jordan in Barcelona
Goe bezig !!!

In de Formule 1 bolide van het CATALUNYA team !!!!!
Reply With Quote
Old 22-01-2004, 13:27
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ge moet die mensen dan ook verontschuldigen he, ze zullen waarschijnlijk zenuwachtig geworden zijn van heel het F1-circus, waar zij dan zomaar mochten tussenlopen. Ze zullen ook wel weten dat het het Jordan-team betreft, en het circuit van Catalunya, Barcelona.

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules